مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید انواع چرم اشبالت

تولید انواع چرم اشبالت

انواع چرم اشبالت کدامند؟ از چرم اشبالت تولید شده برای تهیه چه محصولاتی بهره گرفته می شود؟ مزایا و معایب چرم اشبالت چیست؟
یکی از سوالاتی که در نگاه اول برای مشتریان و مخاطبان چرم پیش می آید اینست که چرم اشبالت اصلا طبیعی ست یا مصنوعی؟! پاسخ اینست که هر دوی این موارد تولید می شوند و در بازار موجود هستند که مشتریان بنا به خواست و البته هزینه ای که می خواهند بکنند می توانند انتخاب داشته باشند. اجازه دهید ابتدا انواع چرم اشبالت را بررسی کنیم و سپس به مسائل دیگر مربوط به این نوع چرم زیبا بپردازیم.

انواع چرم اشبالت

  • چرم اشبالت طبیعی
  • چرم اشبالت مصنوعی

البته لازم به ذکر است که چرم های اشبالت نیز درجه بندی کیفیت دارند و معمولا از درجه ۱ تا ۳ تولید و به بازار جهت خرید و فروش مشتریان عرضه می گردند.

انواع چرم اشبالت

مزایا و معایب چرم اشبالت

  • مزیت ها: ظاهر نرم و لطیف، شکل ظاهری پرزمانند و جذاب، تنوع در رنگ بندی، قابل استفاده برای محصولات متنوع
  • معایب: حساس به آب، بسیار حساس نسبت به گرد و خاک، الکل و هرگونه ادکلن با تماس مستقیم آسیب جدی به این نوع چرم می زند.

در نظر داشته باشید که چرم اشبالت طبیعی و اصل از چرم گاوی تولید می شود و اصطلاحا از لایه دوم چرم گاوی ست؛ و به همین دلیل هم ظاهر پرزمانند و نرم دارد.

اما انواع مصنوعی چرم اشبالت در داخل کارخانه های چرم سازی تهیه و تولید می شوند و لازم به ذکر است که قطعا عمر و استحکام کمتری نسبت به نوع طبیعی و اصل آن دارند.

انواع چرم اشبالت

تنوع در رنگبندی این محصول باعث شده تا بسیاری از مشتریان و به ویژه خانم ها این چرم را بیشتر بپسندند و تولیدی های صنعتی و نیز دست دوز محصولاتشان را ( از قبیل انواع کیف و کفش ست زنانه، ست مردانه، کیف پول، کیف دوشی و دستی، اکسسوری های رومیزی شیک و …) با استفاده از تنها چرم اشبالت و یا حتی ترکیب با چرم های دیگر همچون بزی، تولید نمایند و با استقبال خوبی هم در بازار روبه رو شده اند.

انواع چرم اشبالت

منبع: چرم شروین

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید