مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراحل دباغی پوست چرم طبیعی

مراحل دباغی پوست چرم

چقدر با نحوه ساخت و دباغی چرم و پوست های طبیعی و اصل آشنایی دارید؟ ساخت چرم در کدام کشورها با تکنولوژی بهتری انجام می پذیرد؟ در یک نگاه اگر بخواهیم با مراحل دباغی پوست چرم طبیعی و اصل آشنا شویم چه مرجعی وجود دارد؟
کشور ایران به دلیل شرایط جغرافیایی و آب و هوایی و امکان پرورش انواع دام، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان چرم در سراسر دنیا به شمار می رود که از دیرباز دباغی چرم های طبیعی را به روش های مختلفی انجام می داده اند. اما با پیشرفت تکنولوژی، کم کم دباغی چرم از روش های سنتی به صنعتی گرایش پیدا کرده، چرا که هم راحت تر است و هم مدت زمان کمتری برای آماده سازی آن طول می کشد.
جالب است بدانید که هم اکنون در کشور های اروپایی سعی دارند تا از فناوری جدیدی برای تولید چرم بهره بگیرند؛ به این ترتیب که از تیتانیوم برای ساخت و دباغی چرم کفش استفاده می کنند تا جایگزینی برای کروم باشد. چرا که استفاده از این فناوری در اسپانیا موجب شده تا دباغی چرم با محیط زیست سالم تر و امن تر باشد.
از جمله مهمترین مزایای بهره گیری از تیتانیوم اینست که هم ذخایر آن در جهان بیشتر است و هم ضدآلرژی می باشد. و از طرفی، میزان آلایندگی فرآیند دباغی تا حد زیادی کاهش می یابد.
در حال حاضر ۲۵ درصد از صاحبان صنایع چرم در دنیا از این فناوری استفاده می کنند و به آن ابراز علاقه کرده اند. البته در نظر داشته باشید که ایران اگر از این تکنولوژی های پیشرفته بهره مند شود قطعا بسیار بیش از آنچه امروز شاهد تولیدات چرم و محصولات آن هستیم امکان عرضه به بازار داخلی و حتی صادراتی وجود دارد که می تواند ارزآوری خوبی هم برای کشور به همراه داشته باشد.
در اینجا مراحل دباغی پوست چرم طبیعی را در یک نگاه به صورت تصویری پی می گیریم؛ با ما همراه باشید.

منبع: shervinleather.com

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید