مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کاربرد انواع پوست چرم در تولید محصولات

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع پوست چرمچرم گاوی طبیعیچرم بزی طبیعیچرم گوسفندی طبیعی
انواع پوست چرم

انواع پوست چرم چه کاربردی دارند؟ و برای تولید کدام محصولات مورد استفاده قرار می گیرند؟! اگر شما یک تازه وارد به حوزه چرم هستید، قصد دارید تولیدی محصولات چرمی بزنید یا کارگاه کوچکی داشته باشید یا فروشگاه کوچک یا بزرگ چرم در شهر خودتان یا حتی فقط علاقه مند به دنیای چرم هستید، پیش از هر چیز لازم است تا با کاربرد و کارایی انواع چرمها آشنا شوید تا دچار مشکل و سردرگمی نشوید. با ما همراه باشید.

انواع پوست چرم

انواع پوست چرم

خوشبختانه امروزه در صنعت چرم تنوع بسیار بالایی برای چرم و محصولات چرمی وجود دارد. از این رو، تولیدکنندگان چرم طبیعی با توجه به معیارها و شاخصه های مختلفی این چرمها را از یکدیگر تفکیک می کنند. به عنوان مثال یکی از این معیارها “ضخامت چرم” است که کاربرد چرمها را تا حدودی می تواند مشخص کند.
در این مقاله قصد داریم به ۳ نمونه از پرکاربردترین انواع چرم ها بپردازیم:

انواع پوست چرم

چرم گاوی طبیعی

چرم گاوی از آن دسته چرمهای بسیار پرکاربرد در دنیای چرم محسوب می شود که برای تولید بسیاری از محصولات چرمی از کیف و کفش گرفته تا کت و کاپشن و دیگر پوشاک چرمی، روکش مبلمان و صندلی، اکسسوری های کوچک و بزرگ چرمی مانند بند ساعت و دستبند و … بنابراین یک چرم قدرتمند و توانمند از نظر تولیدکنندگان به شمار می رود.

انواع پوست چرم

چرم بزی طبیعی

چرم بزی را شاید بتوان گفت در رده دوم پس از چرم گاوی به شمار می رود. از این نوع چرم هم برای ساخت محصولات زیادی در صنعت چرم استفاده می شود. تولید کیف و کفش، لباس های چرمی زنانه و مردانه، اما تفاوت مهمی که با چرم گاوی دارد اینست که برای محصولاتی مانند صندلی و مبلمان به کار نمی رود. اما اگر تولیدی یا کارگاه تولید محصولات دست دوز چرمی دارید، چرم بزی یک گزینه عالی برای شماست! چرا که هم کیفیت خوبی دارد و هم انعطاف پذیری مناسب.

انواع پوست چرم

چرم گوسفندی طبیعی

یکی از ویژگی های اصلی چرم گوسفندی اصل، نرمی و لطافت و انعطاف پذیری بالای آنست. این خصوصیت بیشتر به خاطر درصد چربی بالای آن می باشد. از این رو، چرم گوسفندی برای تولید محصولاتی مانند لباس های چرمی زنانه مانند کت، کاپشن، پالتو، دامن، دستکش و محصولاتی که انعطاف پذیری بالا لازم داشته باشند کاملا مناسب است.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید