مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش فرش پوست چرم گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع فرش پوست چرم گاویتشخیص کیفیت فرش پوست چرم گاویفروش فرش پوست چرم گاوی
فرش پوست چرم گاوی

فرش پوست چرم گاوی در چه طرح و مدل های تولید می شوند؟ ابعاد این فرش ها چگونه است؟ شرایط خرید و فروش این محصولات چرم طبیعی در شهرهای مختلف به چه شکل است؟ چطور می توان از میزان کیفیت و مرغوبیت این محصولات اطمینان حاصل کرد؟

فرش پوست چرم گاوی

انواع فرش پوست چرم گاوی

فرش پوست چرم گاوی یکی از شیک ترین و زیباترین انواع محصولات چرمی طبیعی به شمار می روند که امروزه با طرح های منحصر به فرد و جذابی تولید و به فروش می رسند. استفاده از چرم گاوی در تولید این چرم فرشها موجب شده تا دوام و استحکام بالایی داشته باشند و در صورت نگهداری چرم به صورت مناسب قطعا سالیان سال برای شما کار خواهند کرد!
فرش پوست چرم گاوی امروزه در طرح های مستطیلی، دایره ای، بیضی و … تولید و به بازار عرضه می گردند؛ از این رو فروشندگان فروشگاه های شهرهای مختلف و نیز علاقه مندان به این نوع محصولات چرمی می توانند درخواست و سفارش خود را با هر مدلی که بخواهند ثبت نمایند.

حتی طرح های تکه دوزی شده چرمی و نیز ترکیبی با فرش ماشینی که ایجاد مدلهای سه بعدی می کند نیز در حال حاضر تولید می شوند و قابل سفارش هستند.

فرش پوست چرم گاوی

تشخیص کیفیت فرش پوست چرم گاوی

چرم فرش ها نیز همانند دیگر انواع محصولات چرمی درجه بندی کیفیتی دارند؛ در اینجا به چند نکته مهم اشاره می کنیم که در زمان انتخاب و خرید چرم فرش به آنها توجه داشته باشید:

  • چرم فرش باید موهای کوتاه و منظمی داشته باشد.
  • تکه های فرش های چهل تکه با نظم خاصی در کنار هم قرار گرفته باشند.
  • قسمت پشت کار منظم و باکیفیت باشد و اصطلاحا تمیز کار شده باشد.

[highlight color=”yellow”]اما بهترین حالت برای اینکه خیالتان بابت کیفیت و مرغوبیت محصولی که خریداری می کنید راحت باشد اینست که از مراکز معتبر خریدتان را انجام دهید تا از نظر کیفیت و حتی قیمت نگرانی نداشته باشید.[/highlight]

فرش پوست چرم گاوی

فروش فرش پوست چرم گاوی

قیمت فروش این فرشها بستگی زیادی به درجه کیفیت آنها و نیز میزان کاری که بر روی آنها انجام شده، دارد. در واقع نوع دباغی این پوست های گاوی و مرغوبیت چرم بر روی قیمت نهایی به ازای هر فوت (یا پای) محصول مؤثر است.
از دیگر قابلیت های این فرشها آنست که هم به صورت دست دوز و هم ماشینی و کارخانه ای آماده می شوند و به بازار جهت خرید و فروش عرضه می گردند. و همانگونه که مستحضرید، قطعا فرش های دست دوز ارزشمندی بیشتری دارند.
برای سفارش و خرید این محصول شما در هر شهری که باشید می توانید به راحتی سفارشتان را از طریق کلیک بر روی لینک زیر ثبت نموده و آن را در شهر مقصد دریافت دارید. شایان ذکر است که چون عرضه به طور مستقیم و بی واسطه انجام می گیرد قطعا قیمتها مناسبتر بوده و از این لحاظ نگرانی نخواهید داشت.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://leatherskin.ir/product-order/” icon=”” target=”true”]کلیک کنید[/button]

درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید