مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع پوست چرم صادراتی چیست؟

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع پوست چرم مرغوبانواع پوست چرم صادراتی

انواع مختلف پوست چرم کدام است و چه محصولاتی از آنها تولید میشود؟ عمده ترین محصولات صادراتی در این زمینه کدام است؟ لطفا تا انتها ا را همراهی بفرمایید.
پوست های حیوانات مختلف برای تولید چرم بسیار مناسب هستند. در واقع طبق آمار و تحقیقات صورت گرفته، از تمام موجودات به استثنای حشرات، میتوان به وسیله دباغی چرم سازی کرد. استقبال از انواع پوست چرم در کشوری که استقبال از این محصول بالاست، بیشتر مورد توجه قرار میگیرد.

انواع پوست چرم مرغوب

مرغوبیت یک چرم به کیفیت پوست اولیه و نوع افراد و ماشین آلاتی بستگی دارد که در امر چرم سازی انواع پوست های حیوانات به کار میرود. حیواناتی مانند: گاو، گوسفند، بز، شتر و… از جمله مهمترین منابع تولید چرم است. که بر اساس ویژگی های خاصی که دارند برای ساخت محصولات چرمی مختلفی همچون: کیف، کفش، لباس، کت، کمربند و… به کار میرود. اما همه شما عزیزام میدانید که انواع چرم طبیعی بسیار گران است و باید حتما از نمایندگی ها دریافت شود. اما سوال اینجاست که کدام مراکز توزیعی برای این کار مفید هستند؟

پوست چرم صادراتی

انواع پوست چرم صادراتی

تولیدکنندگان پوست چرم معمولا علاوه بر تامین نیاز داخلی، به مبخث صادرات محصولات نیز بسیار می اندیشند. زیرا که مبحث صادرات پوست چرم بسیار سود آور و پرمنفعت است و لذا نیاز به توجه بسیار دارد. ایران به عنوان بزرگترین تولیدکننده چرم که محصولات متنوعی نیز تولید میکند، در صدد افزایش تولید و بالا بردن راندمان و کیفیت اجناس تولیدی است. صادرات پوست چرم معمولا به کشورهای ایتالیا، ترکیه، روسیه و… انجام میشود که با ایجاد قراردادی مدت دار، در این زمینه شروع به کار میکنند. به یاد داشته باشید که بهترین کار جهت خرید انواع چرم، انجام خرید در نمایندگی های آن محصول است. تا نه تنها از اصالت کاملا مطمین باشید، قیمت تمام شده آن نیز نسبت به بازار بهتر باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.
منبع: بازار چرم ایران

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید