مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع کاربرد پوست چرم

چرم، به ویژه از نوع طبیعی و اصل آن کاربردهای مختلفی دارد. اما استفاده از چرم در ساخت کاپشن، کیف و کفش بیشتر در ذهن تداعی می شود! کاربرد پوست چرم در موارد گوناگونی ست که در اینجا به چند نمونه از آنها اشاره خواهیم کرد:
پوشاک مانند شلوار، دامن، دستکش، کت، کاپشن و کفش، کمربند
وسایل جانبی مانند کیف، جاکلیدی که مشتریان و البته فروشندگان این محصولات در شهرهای مختلف می توانند محصولات مورد نیازشان را به صورت عمده و بعضا جزئی سفارش داده و آن را دریافت نمایند.
خاطرنشان می شود که خرید این محصولات به شهر خاصی محدود نیست بنابراین مشتریان می توانند به راحتی و بی دغدغه ثبت سفارش کنند. البته فروشندگان فروشگاه های چرمی در شهرهای مختلف که خریدشان را به صورت عمده انجام می دهند تخفیف های خوبی هم شامل حالشان می شود که به علاوه ی قیمت عرضه مستقیم از کارخانه و تولیدی ست. و این می تواند خبری خوب برای فروشندگان به حساب آید که دیگر بعد از این می توانند سفارشات پوست و چرم و محصولات چرمی خود را بی آنکه نیاز باشد به شهر دیگری برای خرید سفر کنند، ثبت نموده و پس از انجام مراحل خرید، محصول را در شهر مدنظرشان تحویل بگیرند.

ارسال بار معمولا از طریق باربری ها انجام می گیرد و به این ترتیب نهایتا پس از انجام مراحل سفارش و ثبت آن، دو تا ۴ روز کاری به دستشان خواهد رسید.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید