مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین انواع پوست چرم حیوانات

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین انواع پوست و چرممراکز فروش بهترین پوست چرم

پوست چرم حیوانات چگونه و از چه حیواناتی معمولا تولید میشود؟ بهترین انواع پوست چرم حیوانات توسط چه مراکز و شرکت هایی به فروش میرسد؟ در این مطلب درباره این موضوع حرف میزنیم.
چرم جزء جدا ناپذیر از محصولاتی همچون پوشاک، کیف، کفش و… است. در واقه اکثر این تولیدات از چرم طبیعی برای ساخت اجناس خود بهره میبرند. و تولیدکنندگان پوست چرم نیز با گسترش سطح تولیدات خود سعی در تامین نیاز مشترکین و کارخانه جات تولیدی خود را دارند، زیرا که این دو مرکز فعالیتی متصل و مرتبط به هم دارند و هرکدام برای ادامه فعالیت به همدیگر نیاز دارند. از همین رو در سراسر استان های کشور نمایندگانی هستند که با خریداری انواع پوست چرم و آماده سازی آن، کار تهیه آن را انجام میدهند.اما قبل از معرفی این مراکز باید بدانیم این محصول اولیه از چه حیوانات و به چه صورت تهیه میشود.

پوست چرم حیوانات

بهترین انواع پوست و چرم

بهترین پوست چرم معمولا از حیوانات حلال گوشت مثل: گاو، گوسفند، شتر، شترمرغ، بز و… بئست می آید. در کشور ما از این حیوانات بیشتر استفاده خوراکی و در تامین گوشت و مواد غذایی کاربرد دارد، از این رو کشتار این موجودات توسط قصابان و در محل کشتارگاهها بیشتر انجام میشود. تامین کننده ها نیز از طریق نمایندگان هر شهر و استان با خرید و آماده سازی پوست و تبدیل آنها به چرم، سفارشات خود را آماده کرده و به مصرف کنندگان داخلی و خارجی خود عرضه میکنند. در این بین پوست و چرم گاو و گوسفند بیشترین کیفیت و بالاترین سطح مصرف را دارد و جزو بهترین انواع پوست چرم قرار میگیرد.

مراکز فروش بهترین پوست چرم

انواع پوست چرم تولید شده توسط تامین کنندگان براساس نرخ مصوب و نوسانات بازار قیمت گذاری شده و بعد از آماده سازی و بسته بندی به خریدارن تحویل داده میشود. مراکز اصلی فروش پوست چرم معمولا در تبریز، اصفهان و تهران است. برای آگاهی از فروشگاههای مرکزی و تامین کنندگان اصلی میتوانید با کارشناسان بازرگانی ما در شرکت چرم شروین در ارتباط باشید.
منبع: بازار چرم ایران

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید