مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید پوست چرم از ماهی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تولید پوست چرم از ماهیمراکز عرضه پوست ماهی

آیا میتوان از ماهی پوست چرم استخراج و تولید کرد؟ کدام ماهی ها برای این کار مناسب ترند؟ کدام نهاد ها تولید پوست چرم از ماهی را انجام می دهند؟ لطفا برای پاسخ سوالات به ادامه مطلب توجه بفرمایید.
در بین موجودات تقریبا به غیر از حشرات، از همه خزندگان، پرندگان و پستانداران میتوان پوست و چرم تهیه کرد و برای تولید محصولات مختلف از آنها استفاده کرد.در این میان پوست چرم ماهی یکی از اعجایب هفت گانه است که در ادامه بیشتر توضیح میدهیم.

شاید در دست داشتن یک کیف چرم طبیعی اداری نظر همه را به خود جلب کند.

نحوه تولید پوست چرم از ماهی

با توجه به آنچه گفته شد میتوان از هر موجودی به استثنای حشرات، پوست و چرم تولید کرد و برای تولید کیف، کفش و… از آنها استفاده کرد. پوست ماهی ها به دلیل ارزان بودن اکثرا در کنار سایر چرم ها قابل استفاده است.

پوست برخی ماهی ها مثل ماهی سالمون و کوسه ماهی ها بیشتر برای این امر به کار میرود.این پوست چرم بسیار نازک و انعطاف پذیر است و باید در تهیه آن دقت بالایی داشت. تولید پوست چرم ماهی ها اولین بار توسط اروپا پیشنهاد داده شد و بعد از آن این نوع پوست در ردیف صنایع چرم سازی قرار گرفت. با این که صنعت تولید پوست چرم در ابتدای راه خود است ولی روز به روز متکامل تر میشود.

کیف زنانه چرم دست دوز تولید شده با این نوع چرم می تواند گزینه بسیار خوبی جهت هدیه دادن به عزیزانی باشد که بسیار دوستشان داریم.

پوست چرم ماهی

مراکز عرضه پوست ماهی

به دلیل ارزان بودن پوست ماهی (که اغلب دور ریخته میشود) و کیفیت بالای محصولات تولیدی از این پوست، کم کم کارخانه های مختلفی در کشور شروع به تولید پوست چرم ماهی میکنند.شما میتوانید از طریق ارتباط تلفنی و حضوری، بهتر در جریان کارشان قرار بگیرید. سایت چرم ایران نیز با داشتن تیم متخصص و با تجربه آماده ارایه خدمات مناسب به شما عزیزان است شما میتوانید از طریق روش های مختلف با ما در ارتباط باشید و از مشاوره همکاران ما استفاده کنید.

منبع: بازار چرم ایران

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید