مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بهترین چرم پوست کروکودیل بصورت خام

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد چرم پوست کروکودیل

بهترین انواع چرم پوست کروکودیل را از کدام مراکز می توان خریداری کرد؟ چرم خام پوست کروکودیل برای تولید چه محصولاتی به کار می رود؟ بهترین پوست چرم کروکودیل در چه شهرهایی عرضه می گردد؟

کاربرد چرم پوست کروکودیل

  • تولید کیف و کفش ست زنانه و مردانه
  • ساخت جاکلیدی، جاسوئیچی
  • تولید قاب موبایل
  • تهیه انواع جاکارتی و ارگانایزر

البته تنوع محصولاتی که با این نوع چرم خاص تولید می شود بسیار بیشتر است؛ به عنوان مثال کیف آلات موسیقی، اکسسوری های کوچک و بزرگ دیگری که ممکن است تولیدی های کوچک و بزرگ بخواهند تولید کنند. البته این محصولات چون با چرم خاص و کمیابی همچون چرم کروکودیل و تمساح و امثال اینها تهیه می شوند معمولا سفارشی هستند و حتی ممکن است به صورت تکی هم ساخته شوند.

برای خرید بهترین چرم پوست کروکودیل می توانید به سایت ایران چرم مراجعه کنید و این چرم ها را بصورت خام تهیه نمایید و در بهترین سطح کیفی سفارش دهید.
چرم پوست کروکودیل نوعی چرم ضدآب درجه یک است که مرغوب ترین محصولات چرمی از این چرم تولید می شوند. این چرم در زمره چرم های کمیاب نیز قرار دارد و امروزه با بهترین و زیبا ترین طراحی ها در قالب محصولات گوناگون ارائه می گردد که برخی ازین محصولات عبارتند از جاکارتی، جاسوئیچی، ارگانایزر و محصولات دیگر که اغلب بصورت دست دوز ساخته شده اند و بعنوان بهترین و با ارزش ترین محصولات قابل خریداری اند.
گفتنی ست چرم پوست کروکودیل بصورت خام هم ارائه می شود و برای تولید محصولات مختلف می تواند مورد استفاده قرار گیرد که به خاطر ارزش بالایش در ساخت صنایع کوچک بیشتر کاربرد دارد.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید