مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع پوست چرم خام شیراز

آنچه در این مقاله می خوانید...

چرا پوست چرم خام شیراز؟نحوه تعیین قیمت پوست چرم خام شیراز
پوست چرم خام شیراز

پوست چرم خام شیراز چه ویژگی هایی دارد؟ پوست خام شیراز چه انواع و مدلهایی دارد و در این میان کدام پرطرفدارتر هستند؟ قیمت تمام شده برای خرید و فروش عمده این پوستها بر چه اساسی تعیین می شود؟

پوست چرم خام شیراز

چرا پوست چرم خام شیراز؟

ایران جزء کشورهایی ست که به دلیل شرایط جغرافیایی و آب و هوایی، امکان پرورش دام خوبی دارد و در شهرهای مختلف کشور کشتارگاه های صنعتی و سنتی برای تولید پوست خام حیوانات در حال فعالیت هستند. شیراز از جمله شهرهایی ست که از کیفیت دام خوبی برخوردار است و به همین جهت در میان تولیدکنندگان چرم و دباغان سراسر کشور مورد توجه می باشد.

توجه داشته باشید که برای دباغی و تولید چرم، پوست خام گاوی، گوسفندی یا بزی نوع نر بیشتر مورد استقبال هستند.

پوست چرم خام در انواع پوست های مختلف برای تولید چرم گاوی، چرم بزی، و چرم گوسفندی اغلب در کشتارگاه ها به صورت نمک زده آماده و به کارخانه های دباغی چرم ارسال می شوند، در این میان، پوست چرم خام گاوی بیشتر مورد اقبال قرار گرفته و پس از آن پوست گوسفندی و سپس پوست بزی می باشد.

پوست چرم خام شیراز

نحوه تعیین قیمت پوست چرم خام شیراز

همانگونه که ذکر شد، پوست خام در حالت کلی ۲ نوع می باشد:

  • پوست چرم خام صنعتی
  • پوست چرم خام سنتی

این صنعتی یا سنتی بودن، در واقع مشخص کننده نوع جدا کردن پوست از حیوان مدنظر است که با استفاده از چاقو و به شیوه سنتی از حیوان جدا می گردد یا اینکه از راه هایی مانند بادکن و زنجیر کش و …

و حتما لازم به ذکر است که پوست چرم خام سنتی، از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به نوع سنتی برخوردار می باشد؛ چرا که احتمال آسیب به پوست و خطای انسانی بسیار پایین می آید.

پس یکی از این عوامل بسیار تأثیرگذار و کلیدی در تعیین قیمت هر کدام از پوست های خام، همین صنعتی یا سنتی بودن است. از عوامل دیگر می توان به درصد و میزان نری پوست ها، درصد براک پوست خام، و همچنین حجم سفارش اشاره نمود. و ناگفته نماند که پوست چرم خام سمت جنوب ایران مانند پوست چرم خام شیراز از کیفیت بالایی برخوردار است و اگر قصد خرید پوست خام دارید، یکی از پیشنهادات خوب، خرید پوست خام شیراز محسوب می شود.
چرم شروین در حال حاضر به صورت مستقیم و بدون واسطه امکان عرضه انواع پوست چرم خام شیراز و همینطور پوست خام شهرهای دیگر کشور را دارد و تولیدکنندگان و دباغان می توانند سفارش خرید خود را از طریق راه های ارتباطی ثبت نموده و محصول را در شهر مقصد مورد نظر تحویل بگیرند.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید