مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید پوست چرم بزی

آنچه در این مقاله می خوانید...

محصولات تولیدی از پوست چرم بزیکارخانه تولید پوست چرم بزی در ایران

پوست چرم بزی در تولید چه محصولاتی به کار میرود؟ کارخانه تولید پوست چرم بزی کجاست و چه محصولاتی تولید میکند؟ در ادامه قصد داریم درباره این محصول با هم صحبت کنیم.
چرم های طبیعی یکی از مهمترین ملزومات در صنعت تولید محصولات چرم در ایران و جهان هستند. این چرم ها از پوست حیوانات زیادی بدست می آیند که عمده ترین آنها عبارتند از: گاو، گوسفند، بز، گاومیش، زرافه و… تقریبا به صورت خیلی دقیق میتوان گفت کلیه موجودات دارای پوست قابل استفاده جهت ساخت چرم هستند و فقط حشرات از این قاعده مستثنی هستند. زیرا آنها پوستی ندارند یا اگر هم داشته باشند قابل استفاده نیست. در این میان یکی از مرغوب ترین و ارزان ترین چرم ها، چرم بزی است. که کاربرد زیادی در تولید انواع اجناس چرمی دارد.

پوست چرم بزی

محصولات تولیدی از پوست چرم بزی

پوست چرم بزی از پرمصرف ترین چرم های استفاده شده در کارخانه جات محصولات چرمی است. این چرم از پوست بز و از طریق عمل دباغی و با استفاده از مواد شیمیایی و گیاهی به شکل مقاوم و پایدار و فساد ناپذیر در آمده و آماده تولید کالاهای مختلف میشود. در عمل چرمسازی انواع پوست چرم بزی تولید میشود. که هر کدام کاربردی دارد ولی عمده ترین محصولات پوست چرم بزی به شرح زیل است:

  • تولید کیف های زنانه و مردانه
  • تولید کفش های مردانه و زنانه
  • ساخت روکش مبل و صندلی
  • ساخت انواع فرش چرمی
  • و غیره

کارخانه تولید پوست چرم بزی در ایران

به دلیل طبیعی چرم، قیمت مناسب تر آن نسبت به سایر چرم های طبیعی و تنوع تولید محصولات زیاد، کارخانه های زیادی تولید و عرضه چرم های بزی را در دستور کار خود قرار میدهند. تولیدکنندگان پوست چرم همواره برای ارایه بهترین خدمات، نمایندگان فروش در سراسر ایران دارند که شما با مراجعه به آنها علاوه بر خرید کالای اصل، میتوانید خرید خود را با قیمت واقعی و تخفیف ویژه انجام دهید. سایت چرم ایران نیز همیشه در کنار شماست کافیست با کارشناسان با تجربه و مجرب ما در ارتباط باشید.
منبع: بازار چرم ایران

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید