مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

‫فروش پوست چرم مار پیتون‬‎

آنچه در این مقاله می خوانید...

محصولات تولیدی از مار پیتونمراکز فروش پوست چرم مار پیتون

درباره مار پیتون چه میدانید؟ پوست چرم مار پیتون برای تولید چه محصولاتی کاربرد دارد؟ فروش این محصول در ایران در کدام مراکز صورت میگیرد. به دنیای چرم مارها خوش آمدید.
مارها یکی از موجودات بسیار خطرناک هستند که نزدیک شدن و شکار کردن آنها هر کسی نیست. ولی این مارها در کنار خطراتی که دارند، از پوست باارزشی نیز بهره مند هستند. پوستی که چرم حاصل از آن بسیار گرانقیمت است. از میان همه مارهای موجود در دنیا، مارپیتون یکی از مرغوبترین پوست ها را دارد که از آن چرمی عالی تولید میشود و در تولید انواع محصولات چرمی استفاده میگردد. مارهای پیتون در صحرای آفریقا، میانمار و هند زندگی میکنند.

پوست چرم مار

محصولات تولیدی از مار پیتون

مارهای پیتون همانطور که گفتیم زیستگاهشان در صحرای آفریقا و حتی در برخی نقاط آمریکای شمالی و میانمار و حتی هند است. این مارها چثه بزرگی دارند ولی سمی نیستند و طعمه را از طریق در هم فشردن و حفه کردن، از پای در می آورند و سپس میبلعند. خب برای تولید چرم مار باید ابتدای پوست آن را با دقت جدا کنیم و سپس از طریق عمل دباغی و با استفاده از مواد گیاهی و شیمیایی آن را از حالت ناپایدار و فسادپذیر به حالت پایدار و فسادناپذیر تبدیل کنیم. در این مرحله برش کاری و رنگ آمیزی شروع میشود و محصول نهایی که همان پوست چرم مار است تولید میشود. این چرم به دلیل نقش و نگارهای قشنگی که دارند بسیار قابل توجه است و محصولات اصلی آن شامل موارد زیل است:

  • کیف های زنانه و مردانه
  • کفش های چرمی زنانه و مردانه
  • دستبند های مردانه و زنانه
  • کمربند های چرمی لوکس
  • و …

در کل تمام محصولاتی که از انواع پوست چرم مار پیتون تولید میشوند، لوکس و گرانقیمت هستند.

مراکز فروش پوست چرم مار پیتون

به دلیل این که زیستگاه این حیوان در ایران نیست. تولیدکنندگان پوست چرم مار را از خارج وارد کرده و سپس به صورت خام و یا از طریق ساخت محصولات چرمی به بازارهای ایران ارسال میکنند. به دلیل قیمت بالای این چرم و کمبود واردکنندگان این نوع چرم، محصولات تولیدی از آن کمیاب بوده و هر کجا یافت نمیشود. شما عزیزان میتوانید جهت خرید و فروش این محصولات با سایت ایران در ارتباط باشید.
منبع: بازار چرم ایران

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید