مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم پوست چرم مار

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های پوست چرم مارمحصولات قابل تولید از چرم پوست مار
عرضه پوست چرم مار

عرضه پوست چرم مار در کدام شهرهای ایران انجام می گیرد؟ پوست چرم مار برای ساخت چه محصولاتی مناسب است؟ شرایط خرید و فروش این پوستها چگونه است؟ در کدام مراکز عرضه پوست های مار به صورت مستقیم انجام می گیرد؟

عرضه پوست چرم مار

ویژگی های پوست چرم مار

چرم پوست مار انواع مختلفی دارند که در این میان انواع پیتون، کبری، و آناکوندا طرفداران بیشتری دارند و نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نموده اند. از آنجا که تولید این چرم در داخل ایران انجام نمی گیرد؛ بنابراین عرضه پوست چرم مار در مراکز خاص و محدودی در سطح کشور وجود دارد. از این رو، دوست داران و علاقه مندان به چرم طبیعی پوست مار می بایست برای خرید این نوع چرم به مراکز معتبری که مستقیما با واردکنندگان در ارتباط باشند مراجعه نمایند تا هم از اصل بودن و مرغوبیت چرم خیالشان آسوده شود و هم اینکه قیمت مناسبی را بابت محصول بپردازند.
از مهمترین ویژگی های پوست چرم مار می توان به فلس دار بودن آن اشاره کرد که زیبایی و جذابیت فوق العاده ای را هم به لحاظ ظاهری به ارمغان می آورد و دقیقا یکی از خصوصیاتی ست که آن را خاص و شیک و لاکچری جلوه می دهد.

توجه داشته باشید که نگهداری از چرم پوست مار و محصولات تولید شده از آن هم برای افزایش طول عمر و استحکام محصول بسیار اهمیت دارد؛ برای اینکه هم زیبایی ظاهری این پوست حفظ شود و هم دوام بیشتری پیدا کند استفاده محلولی به نام ” آرمیتاژ ” پیشنهاد می شود که چرم را هم براق می کند. میزان استفاده از این محلول بنا به استفاده از پوست هفته ای یکبار یا دو هفته یکبار مناسب است.

عرضه پوست چرم مار

محصولات قابل تولید از چرم پوست مار

پوست چرم مار امروزه جزء یکی از لاکچری تری انواع پوست های چرمی ست که برای تولید محصولات متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد، که در اینجا به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد:

  •  تولید کیف و کفش
  • ساخت انواع لوازم جانبی و تزیینی
  • قاب گوشی موبایل
  • ست کیف های زنانه
  • ست های مردانه

خبر خوب اینکه، علاوه بر خرید به صورت حضوری و سنتی، امروزه شرایط خرید اینترنتی نیز برای مشتریان فراهم گردیده و اگر در هر شهری ساکن باشند، دغدغه چگونگی خرید نخواهند داشت. در حال حاضر عرضه مستقیم انواع چرم پوست مار در سراسر کشور میسر شده و مشتریان می توانند به سهولت سفارش خرید خود را در چرم شروین ثبت نموده و محصول را دریافت دارند.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید