مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید چرم پوست مار مرغوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

پرفروش ترین انواع چرم پوست مار مرغوبنحوه تشخیص چرم پوست مار مرغوبکاربرد چرم پوست مارنحوه تعیین قیمت چرم پوست مار مرغوب
چرم پوست مار مرغوب

چرم پوست مار مرغوب و درجه یک چه مشخصاتی دارد؟ کدام مراکز برای خرید و فروش این نوع چرم طبیعی معتبرترند؟ از کجا می توانیم پوست چرم مار باکیفیت خریداری کنیم؟ انواع چرم پوست مار چه کاربردی دارند و کدام مدل آنها پرفروش ترند؟

چرم پوست مار مرغوب

پرفروش ترین انواع چرم پوست مار مرغوب

چرم پوست مار انواع مختلفی دارند که البته تنها تعداد محدودی از این مدلها برای تولید محصولات چرمی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد؛ چرم پوست مار پیتون و نیز کبری در حال حاضر در ایران بیشتر از دیگر انواع آن با استقبال تولیدکنندگان محصولات چرم و همینطور مشتریان روبرو شده اند. از این نوع چرم طبیعی و اصل برای تولید محصولات لوکس چرمی مانند انواع کیف و کفش زنانه و مردانه، اکسسوری های کوچک و بزرگ چرمی و … بهره می گیرند.
ناگفته نماند که از آنجا که چرم پوست مار کاملا وارداتی ست و در داخل ایران تولید و دباغی نمی شود؛ بنابراین قیمت تمام شده این چرم نسبت به چرم های دباغی شده ایرانی کمی بالاتر است.

چرم پوست مار مرغوب

نحوه تشخیص چرم پوست مار مرغوب

تمامی چرم هایی که از پوست مار تهیه شده اند مرغوب و درجه یک نیستند! مرغوبیت چرم یک سری شاخص هایی دارد که حتی کسانی که تخصص چندانی در دنیای چرم هم نداشته باشند می توانند تشخیص دهند. در اینجا ما به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد:

  • نرمی و انعطاف پذیری کامل پوست: چرم پوست مار باید کاملا انعطاف پذیر باشد و قابلیت لوله کردن و پهن کردن داشته باشد.
  • سالم بودن تمامی فلس ها و عدم شکنندگی آنها: در صورتی که چرم تازه باشد و سالیان زیاد از آن نگذشته باشد و همینطور از کیفیت بالایی برخوردار باشد،  فلس های آن سالم و بی نقص است.
  • نداشتن سوراخ، زدگی یا پارگی بر روی چرم

چرم پوست مار مرغوب

کاربرد چرم پوست مار

چرم پوست مار از جمله چرمهای لوکس و ارزشمندی ست که برای تهیه و ساخت محصولات لاکچری چرمی معمولا استفاده می شوند. در میان محصولات مختلف می توان به این موارد که کاربردی ترند و بیشتر از آنها استقبال می شود اشاره نمود:

  • انواع کیف و کفش مجلسی زنانه
  • قاب موبایل و تبلت
  • کیف پولی زنانه و مردانه
  • کفش مردانه
  • اکسسوری های تزیینی لوکس چرمی
  • و …

نحوه تعیین قیمت چرم پوست مار مرغوب

چرم پوست مار همانگونه که ذکر شد پوستی وارداتی ست و داخل ایران تولید و دباغی نمی شود از این رو، این موضوع به طور مستقیم بر قیمت خرید و فروش این نوع چرم اصل تأثیر می گذارد. اما این تنها عامل نیست. نوع چرم ماری که خریداری می شود، درجه کیفیت و مرغوبیت چرم، ابعاد چرم مار (طول و عرض آن)، و نیز مراکزی که خرید از آنها انجام می گیرد بسیار مؤثرند و هر کدام اثرات معینی دارند.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید