مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مصارف عمده پوست چرم شترمرغ در جهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع پوست چرم شترمرغکاربرد و مصارف عمده پوست چرم شترمرغمراکز خرید پوست چرم شترمرغ
پوست چرم شترمرغ

پپوست چرم شترمرغ یکی از انواع چرم های خاص و زیبایی ست که در دنیای چرمهای طبیعی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. در این نوشتار قصد داریم به مصارف مهم و عمده این نوع چرم اصل در سراسر جهان بپردازیم. با ما همراه باشید.

پوست چرم شترمرغ

انواع پوست چرم شترمرغ

  • پوست چرم بدن شترمرغ
  • پوست ساق پای شترمرغ

پوست چرم شترمرغ

کاربرد و مصارف عمده پوست چرم شترمرغ

پوست چرم شترمرغ همانگونه که می دانید ظاهر زیبا و خاصی دارد و به علاوه جزء چرمهای کمیاب و ارزشمند به شمار می رود. در این قسمت قصد داریم چند کاربرد مهم این نوع چرم طبیعی را به صورت تیتروار اشاره کنیم تا بیشتر با مصارف آن آشنا شوید:

  • تولید انواع کیف چرمی زنانه و مردانه (کیف پول، کیف مجلسی، کیف دستی، کیف دوشی و…)
  • ساخت انواع کفش چرم زنانه و مردانه ( کفش های رسمی، مجلسی، طبی، بوت و نیم بوت چرمی، کژوال و…)
  • دوخت لباس های چرمی (کت، کاپشن، پالتو و…)
  • قاب موبایل و تبلت
  • بند ساعت
  • دستبند چرمی
  • تولید اکسسوری های خاص و زیبای چرمی

پوست چرم شترمرغ

مراکز خرید پوست چرم شترمرغ

رخ متفاوت و زیبا، نرمی، قابلیت انعطاف پذیری، و مقاومت بسیار زیاد ویژگی متمایز کننده این چرم از چرمهای دیگر است. عمده محصولات تولیدشده از چرم تولید شده شترمرغ شامل انواع کیف های دستی ،کفش، پوتین ، کت و پالتو است. سالن های مد اروپایی سالهای متمادی است که از چرم شترمرغ برای تهیه کیف استفاده می کنند.البته در آمریکابیشتر از چرم این حیوان برای تولید چکمه و کمربنداستفاده می شد. به واسطه لطافت منحصر بفرد چرم شترمرغ برخی کارخانجات اتومبیل سازی و یا تولید کنندگان وسائل جانبی خودرو نیز طی سالهای اخیر از این محصول برای تولید روکش صندلی،داشبورد، خاک گیر دنده، روکش فرمان و حتی روکش در خودروهای گران قیمت استفاده کرده اند.استفاده از چرم شترمرغ برای تزیینات اتومبیل بیشتر در اروپا متداول است. تولید کنندگان شناخته شده محصولات ورزشی جهان نیز از مقاومت قابل توجه این چرم در عین نرمی ، لطافت و زیبایی آن برای تولید کفش های مختص ورزش های خاص استفاده می کنند.این نوع چرم در سال های اخیر جای پای خود را در تولید مبلمان خانگی و اداری نیز به تدریج باز کرده است.
از این رو، برند “چرم شروین” نیز با قابلیت عرضه مستقیم انواع چرم طبیعی و از جمله چرم شترمرغ در سراسر کشور و نیز سفارشات صادراتی، در راستای تأمین چرم مورد نیاز تولیدکنندگان و علاقه مندان به این چرم زیبا، با شما همراه خواهد بود تا بتوانید سفارشات خرید خود را به راحتی و بدون هیچ مشکلی ثبت نموده و بار خود را در شهر مقصد دریافت دارید.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید