مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مصارف چرم پوست ماهی چیست

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید پوست چرم ماهیعمده مصارف پوست چرم ماهی

پوست چرم ماهی چگونه تولید میشود؟ از پوست چرم ماهی در تولید چه محصولاتی استفاده میشود؟ ما در این سایت قصد داریم درباره خواص پوست و چرم ماهی صحبت کنیم.
ماهی یکی از جانوران آبزی است و به دلیل ارزش غذایی بالایی که داردو مصرف کنندگان بیشماری در دنیا دارد. مراکز پرورش ماهی همواره با پرورش و تولید ماهی های درجه یک و تبدیل آنها به کنسرو ها و غذاهای دریایی، زمینه فروش و عرضه این محصول گرانبها را به بازار هدف فراهم میکنند. از طرفی به دلیل آگاهی کم این مراکز از کیفیت پوست و چرم این موجود، ضایعات غیر گوشتی آن را دور میریزند. در حالی که پوست چرم ماهی یکی از بهتریم و مرغوبترین ماده جهت تولید انواع محصولات چرمی است.

پوست چرم ماهی

مراحل تولید پوست چرم ماهی

پوست بدن ماهی ضد آب و ضد رطوبت است و این ویژگی به خاطر ابزی بودن آن است. تولید چرم ماهی برای افرادی که آگاهی کافی درباره ارزش این چرم دارند بسیار سود آور است. زیرا پوست ماهی قیمتی ندارد و ارزان است و اغلب پرورش دهندگان ماهی از آنها استفاده نکرده و ّ] عنواد زباله دور میریزند. از طرفی تولید پوست چرم ماهی بسیار راحت تر از سایر چرم ها است. زیرا روند دباغی آن کوتاه و از مواد شیمیایی زیادی برای آن استفاده نمیشود و در کمتر از دو روز آماده میشود. بنابراین پوست ماهی پس از جدا شدن از ماهی، درون محفظه مناسبی قرار داده میشود و با استفاده از مواد شیمیایی و معدنی پوست از حالت فساد پذیر به چرم تبدیل میشود.

عمده مصارف پوست چرم ماهی

انواع پوست چرم ماهی بعد از تبدیل شدن به چرم مرغوب و اعلا آماده تبدیل شدن به محصولات مختلف میشود که عمده ترین آنها عبارتند از:

  • تولید کفش های مردانه و زنانه
  • ساخت کت و پالتو های شیک و زیبا
  • تولید انواع کیف های مردانه و زنانه
  • ساخت انواع تابلو های دیواری مختلف

منبع: بازار چرم ایران

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید