مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پالتو چرم اصل زنانه

فروش پالتو چرم اصل زنانه

پالتو چرم اصل زنانه از کدام چرمها تولید می شود؟ بهترین چرم برای دوخت پالتوی زنانه چیست؟ کدام شهرهای ایران تولیدی پوشاک چرمی دارند؟ شرایط خرید و فروش انواع پالتو چرم زنانه به چه شکل است؟
پالتوی چرم یکی از شیک ترین و زیباترین انواع پوشاک پاییزه و زمستانه محسوب می شود که از دیرباز جزء تیپ لاکچری به شمار می رفته است. جالب است بدانید که خانم های خوش سلیقه تمایل زیادی به داشتن حداقل یک عدد پالتو آن هم از چرم طبیعی دارند.

انواع چرم مناسب تولید پالتو زنانه

اما مناسبترین چرم برای دوخت پالتو چرم اصل زنانه “چرم گوسفندی” ست؛ چرا که به دلیل دارا بودن میزان چربی بیشتر دارای نرمی و لطافت ویژه ایست که هم به لباس انعطاف می بخشد و هم امکان طراحی های متنوع را برای تولیدکنندگان فراهم می سازد.

توجه داشته باشید که برای خرید و یا سفارش دوخت پالتوی چرمی می بایست یک سری معیارها را در نظر بگیرید؛ اگر به صورت عمده و برای فروشگاه خود می خواهید حتما سایزهای مختلف S, M, L و XL را در سفارش خود داشته باشید. و اگر سفارش تکی دارید؛ ترجیحا حتما با واحد فروش هماهنگ کنید که سایز دقیق شما تولید شود و مشکلی پیش نیاید.

پالتو چرم اصل زنانه

شرایط خرید و فروش پالتو چرم اصل زنانه
در حال حاضر یک سری شهرهای خاص در داخل ایران تولیدی پوشاک چرم همچون کاپشن چرمی، پالتو و کت چرمی را دارند؛ از جمله این شهرها می توان به تبریز، تهران و اصفهان اشاره نمود. از آنجا که اکثرا تولیدی ها به صورت عمده و بعضا سفارش تک قبول می کنند؛ پیشنهاد می کنیم حتما با مراکز پخش یا شرکت های بازرگانی معتبری همچون چرم شروین در ارتباط باشید تا هم به لحاظ اصل و درجه یک بودن چرم پالتو خیالتان آسوده باشد، و هم قیمت خرید مناسبتری را بپردازید. به علاوه اینکه، شما هیچ محدودیتی در مکان و زمان ندارید و در هر شهری که حضور دارید می توانید سفارش خود را ارائه دهید و پس از آماده شدن محصول، در شهر مدنظر تحویل بگیرید.

پالتو چرم اصل زنانه

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید