مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید انواع قالیچه پوست چرم

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید قالیچه از پوست چرم گاوی جالب است بدانید که چرم گاوی یکی از قوی ترین انواع چرمها برای ساخت فرش می باشد؛ چرا که ضخامت خوب و همینطور استحکام و دوام فوق العاده بالای آن به تولیدکنندگان اجازه می دهد تا محصولی باکیفیت و البته شیک و جذاب تولید و برای فروش به بازار عرضه کنند. این محصول زیبا و قاعدتا گرانبها، پس از دباغی چرم گاوی (که معمولا از چرم تزئینی گاوی یا مویی برای این کار استفاده می شود) با توجه به طرح فرش مورد نظر برش داده می شود تا در نهایت محصولی شکیل، زیبا و جذاب را به دکور خانه یا اداره و شرکت شما ببخشد.معرفی تولیدکنندگان قالیچه پوست چرم در ایران همانطور که ذکر شد، این محصول به دلیل استفاده میزان زیادی از چرم های مرغوب گاوی، ارزش بالایی دارد و در نتیجه گران قیمت است. به همین دلیل تولید قالیچه پوست چرم بسیار سود آور و پر منفعت است. کارخانه های پوست چرم همواره میکوشند این محصول را با درجه کیفی بسیار بالا تولید و عرضه کنند. و البته این روزها بسیاری از فروشگاه ها و مغازه های چرمی(خریداران عمده) در سراس کشور می کوشند تا محصولی درجه یک و زیبا، با تنوع طرح و رنگ، و البته قیمتی مناسب را تهیه کنند. حتی اگر مصرف کننده نهایی (خریدار خرده) این محصول هستید نیز می توانید با ثبت سفارش خود از طریق راه های ارتباطی چرم شروین این محصول را در هر شهری که ساکن هستید درخواست دهید.
قالیچه پوست چرم

قالیچه های ساخته شده از پوست و چرم طبیعی چه مشخصاتی دارند و از چه پوستهایی برای ساختشان استفاده می شود؟ کدام تولیدکنندگان عرضه قالیچه پوست چرم را برعهده دارند؟ و اما برای پاسخ به این سوالات پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله را دنبال کنید.
یکی از جدیدترین انواع محصولات چرمی که این روزها به فروشگاه ها و خانه ها راه پیدا کرده اند و اتفاقا با استقبال خوبی هم از سوی علاقه مندان به چرم روبرو شده اند؛ فرش ها یا قالیچه های چرمی هستند که از چرم طبیعی معمولا گاوی ساخته می شوند.

تولید قالیچه از پوست چرم گاوی
جالب است بدانید که چرم گاوی یکی از قوی ترین انواع چرمها برای ساخت فرش می باشد؛ چرا که ضخامت خوب و همینطور استحکام و دوام فوق العاده بالای آن به تولیدکنندگان اجازه می دهد تا محصولی باکیفیت و البته شیک و جذاب تولید و برای فروش به بازار عرضه کنند. این محصول زیبا و قاعدتا گرانبها، پس از دباغی چرم گاوی (که معمولا از چرم تزئینی گاوی یا مویی برای این کار استفاده می شود) با توجه به طرح فرش مورد نظر برش داده می شود تا در نهایت محصولی شکیل، زیبا و جذاب را به دکور خانه یا اداره و شرکت شما ببخشد.

قالیچه پوست چرم

معرفی تولیدکنندگان قالیچه پوست چرم در ایران
همانطور که ذکر شد، این محصول به دلیل استفاده میزان زیادی از چرم های مرغوب گاوی، ارزش بالایی دارد و در نتیجه گران قیمت است. به همین دلیل تولید قالیچه پوست چرم بسیار سود آور و پر منفعت است. کارخانه های پوست چرم همواره میکوشند این محصول را با درجه کیفی بسیار بالا تولید و عرضه کنند. و البته این روزها بسیاری از فروشگاه ها و مغازه های چرمی(خریداران عمده) در سراس کشور می کوشند تا محصولی درجه یک و زیبا، با تنوع طرح و رنگ، و البته قیمتی مناسب را تهیه کنند. حتی اگر مصرف کننده نهایی (خریدار خرده) این محصول هستید نیز می توانید با ثبت سفارش خود از طریق راه های ارتباطی چرم شروین این محصول را در هر شهری که ساکن هستید درخواست دهید.

قالیچه پوست چرم

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید