مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی عرضه پوست چرم غزال

آنچه در این مقاله می خوانید...

فعالیت های شرکت پوست چرم غزالنمایندگی عرضه پوست چرم غزال

شرکت پوست چرم غزال کجاست و چه فعالیتی دارد؟ نمایندگی عرضه پوست چرم غزال چه محصولاتی را عرضه میکند؟ در این سایت قصد داریم در مورد شرکت فوق صحبت کنیم.
پوست و چرم یکی از اساسی ترین ملزومات حال حاضر جامعه پوشاک و دیگر جوامع صنعتی مرتبط با چرم است. در صنعت پوست و چرم شرکتهای زیادی با احداث کارخانه جات مختلف فعالیت های چرمسازی و تولید محصولات چرمی را انجام میدهند. که در این زمینه شرکت پوست چرم غزال نیز فعالیت گسترده ای در عرصه چرمسازی و تولید محصولات چرمی ایفا میکند

فعالیت های شرکت پوست چرم غزال

شرکت پوست چرم غزال در سال ۱۳۷۷ بنیان گذاری شد و در تهران آغاز به کار کرد. و از آن پس در زمینه های مختلف پوست و چرم فعالیت کرد. عمده تولیدات این شرکت شامل:

  • تولید کیف چرمی و اداری
  • تولید انواع چرم طبیعی و مصنوعی
  • تولید کمربند های چرمی مردانه و زنانه
  • تولید لوکس ترین بوت های زنانه

تمام این تولیدات از چرم مرغوب درجه یک که اکثرا از نوع طبیعی است ساخته میشود. چرم های طبیعی به کار رفته در این محصولات براساس درخواست بازار و نیاز مشتریان انتخاب میشود. ولی عمده این چرم از گاو ، گاومیش، گوسفند و … است

پوست چرم غزال

نمایندگی عرضه پوست چرم غزال

شرکت غزال تولید انواع پوست چرم را با بهترین کیفیت به عنوان هدف خود میداند و در این زمینه از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده است. این شرکت نمایندگان متعددی در سراسر کشور دارد که تولیدات آن را با قیمت مناسب عرضه میکند. شما میتوانید جهت خرید محصولات فوق به مراجعه حضوری و یا خرید اینترنتی نیاز خود را در این زمینه برطرف نمایید. یکی دیگر از روش های خرید و ارتباط با تولید کنندگان محصولات شرکت غزال تماس با همکاران باتجربه ما در این زمینه میباشد شما به راحتی و از طریق همین سایت میتوانید با همکاران ما جهت خرید اجناس مدنظرتان مشاوره داشته باشید.

منبع: بازار چرم ایران

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید