مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید و فروش پوست چرم گوساله

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات پوست چرم گوساله و گاومراکز خرید و فروش پوست چرم گوساله
پوست چرم گوساله

پوست چرم گوساله و گاو چه مشخصاتی دارد؟ آیا خرید و فروش پوست چرم گاو و گوساله سودآور است؟ از چه مراکزی باید در این امر راهنمایی و کمک گرفت؟ در این جا قصد داریم به موضوعات فوق بپردازیم. با ما همراه باشید…
صنعت دباغی و چرم سازی از دیرباز در کشور ما رونق داشته و تا به امروز نیز به صورت گسترده تر ادامه داشته است.چرم ها به دلیل استفاده و زیبایی و دوام خاصی که دارند در خیلی از صنایع تولیدی به کار می روند، و از همین رو متقاضی و مصرف کننده زیادی را به خود اختصاص داده است.

پوست چرم گوساله

خصوصیات پوست چرم گوساله و گاو

پوست چرمی گوسالهکه از طریق فرایند دباغی تولید می شود را، چرم طبیعی گوساله میگویند که برخی از خصوصیات آن به این ترتیبند:

  • مقاومت و پایداری زیاد
  • انعطاف پذیری مناسب
  • رنگ و شکل زیبا
  • بوی طبیعی و اصل چرم

پوست چرم گوساله

مراکز خرید و فروش پوست چرم گوساله

پوست چرم گوساله بعد از دباغی و برش خوردن وارد فاز طراحی و دوخت میشود. کارخانه جات تولید پوست چرم از این ماده اولیه در تولید محصولات زینتی و کاربردی بهره می برند که کیف، کفش، کمربند، انواع چمدان، روکش مبل و لباس از این جمله اند. بنابراین ورود به این صنعت به دلیل داشتن بازار هدف قوی و مصرف کنندگان زیاد میتواند بسیار سودآور باشد. منتها باید در ابتدا با کارخانه جات و تولیدکنندگان آشنا شد و به مراحل تولید و عرضه آنها اگاهی پیدا کرد. اگر شما قصد خرید عمده چرم گوساله یا گاو را داشته باشید (برای فروش در فروشگاه، برای تولیدی خود، یا حتی برای صادرات) بهترین راه اینست که از مراکزی خرید کنید که عرضه مستقیم و بدون واسطه داشته باشند؛ از جمله این مراکز “برند چرم شروین” است که در حال حاضر با عرضه بهترین و مرغوب ترین انواع چرم گوساله و گاوی در سطح کشور و نیز برای سفارشات صادراتی، توانسته جایگاه خوبی را در میان تولیدکنندگان، فروشندگان و نیز تاجران چرم برای خود کسب کند. شما همچنین از طریق همین سایت قادر به ارتباط با بخش فروش و بازرگانی خواهید بود و به راحتی می توانید هر حجم سفارشی که داشته باشید؛ ثبت سفارش نمایید و جالب تر اینکه شما می توانید محصول را در شهر مورد نظرتان تحویل بگیرید و به این ترتیب در وقت و زمان و همینطور هزینه های خود صرفه جویی بیشتری خواهید داشت.

[button color=”red” size=”small” link=”https://shervinleather.com/credit/” icon=”” target=”false”]کلیک کنید[/button]

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید