مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز تولیدی و دباغی پوست چرم بزی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع پوست چرم بزی تولید ایرانمراکز فروش پوست چرم بزی تولید ایران
تولید چرم بزی

تولید چرم بزی و دباغی پوست آن در کدام شهرهای ایران انجام می گیرد؟ بهترین انواع پوست چرم بزی در کدام مراکز تولیدی عرضه می گردند؟ چه انواعی از پوست چرم بزی دباغی شده وجود دارد؟ پرفروش ترین و پرطرفدارترین انواع پوست چرم بزی در بازار داخلی و خارجی کدامند؟

تولید چرم بزی

انواع پوست چرم بزی تولید ایران

چقدر با پوست چرم های بزی دباغی شده آشنایی دارید؟ جالب است بدانید که این نوع چرم طبیعی در ۲ مدل اصلی در کارخانه ها و مراکز تولیدی دباغی می شوند و برای خرید و فروش به بازار چرم عرضه می گردند:

  • چرم بزی تزیینی یا مویی
  • چرم بزی مناسب برای تولید محصول

امروزه چرم های بزی دباغی شده طبیعی یکی از زیباترین انواع محصولات چرمی هستند که برای تزئین داخل منازل، شرکت ها و حتی دیزاین فروشگاه ها استفاده می شود، وجود طرح و رنگ های متنوعی که این نوع چرم طبیعی دارد بر زیبایی کار، و نیز افزایش حق انتخاب مشتریان نقش مهمی دارد.

با بررسی آمار فروش های اخیر در سطح کشور، در حال حاضر چرم بزی مناسب برای تولید کیف و کفش با تنوع ساده و طرح دار و نیز رنگبندی بالا، بیشترین درصد فروش را به خود اختصاص داده اند.

تولید چرم بزی

مراکز فروش پوست چرم بزی تولید ایران

در حال حاضر انواع پوست چرم بزی چه به صورت تزئینی باشند و چه برای تولید محصول (انواع کیف و کفش، پوشاک چرمی و …) در داخل کارخانه های معتبری در سطح کشور تولید و به بازار خرید و فروش عرضه می گردند. البته لازم به ذکر است که برای تولید محصولات، ضخامت و کیفیت چرم هم اهمیت دارد، بنابراین تولیدکنندگان و صادرکنندگان می بایست به این موضوع حتما توجه داشته باشند. خوشبختانه در حال حاضر یک سری شرکت ها مانند بازرگانی “چرم شروین” که در این حوزه فعال هستند می توانند بدون واسطه و به طور مستقیم از کارخانه محصول را عرضه دارند، و به این ترتیب مشتریان می توانند با اطمینان خاطر سفارش خود را ثبت نمایند و محصول را با حجم مورد نظر دریافت دارند.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید