مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش چرم گاوی شروین عمده درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی بازار خرید و فروش چرم گاوی شروینراهکارهایی برای فروش بیشتر چرم گاوی در بازارآمار فروش چرم گاوی در سال 1401فروش بدون واسطه انواع چرم گاوی با کیفیت

چرم گاوی یکی از پرکاربردترین چرم برای ساخت محصولات مختلف نظیر کیف، کفش و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد این نوع چرم در سراسر کشور تولید می شود، فروش چرم گاوی شروین عمده درجه یک موجب شده تا نیاز کشور در این زمینه برطرف شود و نیازی به صادرات و خروج سرمایه از کشور نباشد مجموعه شروین با تولید چرم گاوی با کیفیت و درجه یک موجب شده تا صنایعی که برای تولید محصولات خود از این برند خریداری می کنند سازه های بسیار درجه یکی تولید نمایند و مشتریان با یک بار خرید دوباره خواهان آن هستند، پس برای خرید می توانید به سایت های اینترنتی ما مراجعه نمایید و برای خرید از قیمت های بروز آگاه شوید.

فروش چرم گاوی شروین عمده درجه یک

بررسی بازار خرید و فروش چرم گاوی شروین

بررسی بازار خرید و فروش چرم گاوی شروین بررسی بازار خرید و فروش چرم گاوی شروین را در اینجا توضیح می دهیم با ما همراه باشید، با استفاده از چرم گاوی می توان محصولات مختلفی تولید نمود به همین دلیل چرم گاوی شروین اقدام به تولید چرم بسیار با کیفیت کرده است که در بازار فروش بالایی دارد زیرا برای ساخت انواع محصولات مختلف نظیر کفش و کیف که از کالاهای بسیار پر استفاده شناخته می شود کاربرد دارد که باعث رونق بازار خرید و فروش چرم گاوی شده است، فروش چرم به صورت عمده در بازار با قیمت بسیار مناسب تری امکان پذیر است که با مراجعه به تولیدی می توان محصول را خریداری نمود.

برای تهیه چرم گاوی باید مراحل مختلفی طی شود که مورد بررسی قرار می دهیم،

برای تهیه چرم ابتدا پوست گاو را در آب قرار می دهند تا چربی و نمک از پوست خارج شود و نرم شود پس از آن در محلول آهک یا آرد جو قرار می دهند تا مو به راحتی از آن جدا شود که به این مرحله موگیری می گویند.

مرحله بعد لش زنی است که با استفاده از چاقو مواد اضافه و چربی از پوست جدا می شوند.

خوابانیدن در فضله که در این مرحله برای افزایش مقاومت پوست همچنین دفع پروتئین موجود در محلولی حاوی فضله مرغ و کبوتر خوابانده می شود که باعث نرم شدن و لطافت پوست می شود می توان از زاج نیز برای این عمل استفاده کرد.

نمک زنی که در این مرحله برای جلوگیری از فاسد شدن و پوسیدن پوست را به نمک آغشته می کنند که با عنوان پوست سالمبور نیز شناخته می شود.

دباغی یا مازور کاری که در این مرحله پوست ها را در محفظه ای به عمق دو متر قرار می دهند سپس همراه با آب و مازو لگد مال می شوند طی ده روز در این محلول خوابانده و لگد می شوند تا کاملا مازو به پوست جذب شود پس از آن در آفتاب گذاشته می شوند تا خشک شوند.

نمک زنی دوباره چرم را در محلول نمک به مدت ۴۸ ساعت می خوابانند تا قشنگ جذب چرم شود و از فاسد شدن آن جلوگیری شود پس از آن در آفتاب خشک خواهند شد.

سنگ زنی در این مرحله پوست را بر روی تخته های مخصوصی پهن می کنند سپس طرف پشت چرم را با سنگ سخت و طرف رخ آن را با سنگی صاف می کشند تا ذرات نمک از آن خارج شود و از ترک خوردن چرم جلوگیری می شود دوباره در آفتاب قرار می گیرد تا خشک شود.

پیه زنی که از پی برای نرم و لطیف شدن چرم روی سطح آن کشیده می شود.

شستشو چرم که چند روز پس از پله زنی انجام می شود و مرحله آخر رنگ زنی نام دارد که بر اساس سفارش صنایع تولیدی محصولات چرم ها رنگ می شود.

سنگ زنی که برای براق شدن ظاهر چرم روی آن را از سنگ صاف و نرم یشم استفاده می کنند و موجب براق شدن می شود.

پس از آماده شدن چرم در بسته بندی مناسب قرار می گیرند تا رسیدن به دست مشتریان در شرایط مختلف کیفیت خود را حفظ نمایند خرید از تولیدات داخلی کشور موجب کمک به افزایش اشتغال زایی خواهد شد.

راهکارهایی برای فروش بیشتر چرم گاوی در بازار

راهکارهایی برای فروش بیشتر چرم گاوی در بازار راهکارهایی برای فروش بیشتر چرم گاوی در بازار را در اینجا توضیح می دهیم، یکی از مهم ترین راه برای افزایش فروش تولید چرم درجه یک است که مجموعه شروین اقدام به تولید چرم بسیار درجه یک کرده است زیرا مشتریان با یک بار خرید محصول و با تجربه کیفیت بالا دوباره نسبت به خرید محصول ما اقدام می کنند، انجام تبلیغات مناسب راه دیگری است که اگر به صورت حرفه ای انجام شود در افزایش فروش نقش بسیاری دارد، فروش آنلاین چرم گاوی نیز یکی دیگر از روش های افزایش فروش است زیرا صاحبان صنایع با مراجعه به سایت های فروش می توانند به راحتی اقدام به خرید کنند.

آمار فروش چرم گاوی در سال 1401

آمار فروش چرم گاوی در سال 1401 آمار فروش چرم گاوی در سال ۱۴۰۱ به دلیل اینکه محصولات تولید شده با چرم گاوی دوام و کیفیت بالاتری نسبت به چرم مصنوعی دارد فروش بسیار بالایی داشته و آمار فروش بسیار گسترش یافته، صنایعی که برای تولید محصول خود به چرم نیاز دارند به علت کیفیت بسیار بالایی که چرم طبیعی دارد از چرم گاوی استفاده می کنند زیرا میزان کارایی محصولات خود را افزایش می دهند که موجب افزایش آمار فروش چرم گاوی در سال ۱۴۰۱ شده است.

محصولاتی که از چرم طبیعی تولید می شوند بیشتر کار دست هستند به همین علت بسیار مقاوم و محکم هستند به گونه ای که با خرید این محصولات می توانید سالیان طولانی از آن استفاده نمایید چرم گاوی به علت مقاومت بالا همچنین قیمت مناسب بیشتر برای استفاده در صنایع ساخت کیف، کفش، کمربند، پارچه مبلی، پارچه صندلی داخل اتومبیل استفاده بسیار فراوانی دارد و به کار بردن آن ها در این صنایع به زیبایی بیشتر صنایع می افزاید.

فروش بدون واسطه انواع چرم گاوی با کیفیت

فروش بدون واسطه انواع چرم گاوی با کیفیت فروش بدون واسطه انواع چرم گاوی با کیفیت موجب شده تا صنایع تولیدی بتوانند به صرف هزینه مناسب چرم گاوی مورد نیاز خود را خریداری نمایند زیرا خرید به صورت مستقیم انجام می شود و واسطه ها در اینگونه خرید حذف می شوند، چون مراحل تولید چرم طبیعی نسبت به چرم مصنوعی بسیار سخت و زمان بر است همچنین کیفیت بالاتری دارد قیمت بالایی دارد که اگر به صورت عمده خریداری شود قیمت مناسب تری خواهد داشت کشور ما در زمینه تولید چرم گاوی به آن درجه از کیفیت رسیده است که به سایر کشورها نیز صادر می کند که موجب کمک به رشد اقتصادی و بهبود اشتغال زایی افراد جامعه شده است.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید