مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه پوست کراست چرم گاوی مرغوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

چرم کراست چیست؟انواع پوست چرم کراست گاویمراکز عرضه چرم کراست گاوی
چرم کراست گاوی

چرم کراست گاوی مرغوب و درجه یک ایرانی چه کارایی و کاربردی دارد؟ پوست کراست چرم گاوی چه انواعی دارد؟ عرضه بهترین و مرغوبترین تولیدات چرم گاوی نوع کراست در چه شهرها و یا مراکزی انجام می گیرد؟ نحوه سفارش و خرید عمده این نوع چرم طبیعی چگونه است؟

چرم کراست گاوی

چرم کراست چیست؟

چرم کراست در واقع چرمی ست که کاملا دباغی شده و در واقع مراحل دباغی به طور کامل بر روی آن انجام گرفته اما تنها رنگ آمیزی نشده است. و قابلیت این را دارد که انواع چاپ و رنگ بر روی چرم اجرا شود. این نوع چرم امکان صادرات به دیگر کشورها را هم دارد و علاوه بر خرید و فروش در داخل کشور شرایط ارزآوری می تواند داشته باشد.

چرم کراست گاوی

انواع پوست چرم کراست گاوی

  • چرم کراست کیفی
  • چرم کراست کفشی
  • چرم کراست کمربندی
  • چرم کراست مبلی
شایان ذکر است که چرم کراست گاوی نیز همچون چرم فینیش آن دارای ضخامت است و به همین دلیل مهم است که شما برای تولید چه محصولی چرم کراست را تهیه می کنید. لذا پیشنهاد می شود دقت کافی را در این زمینه داشته باشید.

حتی هنرمندان نیز می توانند از پوست چرم کراست برای نقاشی روی آن بهره بگیرند و تصاویری جذاب و چشم نواز تولید و به بازار جهت خرید و فروش عرضه کنند.

مراکز عرضه چرم کراست گاوی

اگر قصد خرید چرم کراست به منظور سفارشات داخلی و یا حتی صادراتی دارید، و سفارشتان در حجم بالاست، پیشنهاد می شود از مراکزی خریدتان را انجام دهید که این نوع چرم را به صورت عمده و البته بدون واسطه و مستقیم عرضه می کنند. شرکت های بازرگانی معتبر در این خصوص بهترین گزینه به شمار می روند. چرم شروین یکی از این شرکت های بازرگانی ست که در حال حاضر امکان فروش و عرضه مستقیم و بدون هیچ واسطه ای را برای مشتریان داخلی و حتی صادراتی دارد. که شما می توانید بدون هیچ مشکلی سفارش خود حتی در حجم های بالا ارائه دهید و پس از ثبت سفارش از واحد پشتیبانی فروش پیگیری های لازم تا زمان رسیدن بار به دست شما را انجام دهید.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید