مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

حراج نفیس ترین فرش پوست چرم

آنچه در این مقاله می خوانید...

فرش پوست چرم چیست؟مراکز حراج فرش پوست چرم نفیس

فرش پوست و چرم چیست و چه ساختار و مشخصاتی دارد؟ مدل های نفیس و ارزشمند آن چه طرح هایی دارند؟ در کدام مراکز امکان خرید فرش پوست چرم وجود دارد؟ چه زمان هایی حراج این نوع محصول چرمی زیبا و جذاب و در چه شهرهایی انجام می گیرد؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی و گسترش آن در همه صنایع، کم کم زمینه برای ظهور محصولات جدید و مدرن فراهم میشود. تا هفت یا هشت سال پیش ما فقط دو تا فرش را میشناختیم. یکی ماشینی و دیگری دستباف. ولی امروزی و در این مدت کوتاه فرش های جدیدی پا به عرصه وجود گذاشته اند که به فرش پوست چرم معروفند.

فرش پوست چرم چیست؟

فرش ها از قدیم تا امروز پیشرفت زیادی کرده اند و نمونه های متفاوتی از آنها پدید آمده اند. در این میان انواع فرش پوست چرم در صدر جدول است. فرش های فوق همانطوری که از اسمش معلوم است از چرم ساخته میشوند. چرم به کار رفته در این فرش ها عمدتا از چرم گاو و یا اشپالت آن است که از طریق فرایند دباغی و با استفاده از ماشین آلات فوق پیشرفته تولید میشود. در این فرایند پوست حیوان با واکنش های پیچیده و پردازش شده با مواد معدنی، مواد شیمیایی و انتی باکتریال به شکل چرم نیمه اماده در می آید. سپس این پوست چرم مرغوب بر اساس محصولی که قرار است با آن ساخته شود، برش های مختلفی میخورد، و به بخش طراحی و دوخت نهایی فرستاده میشود. در مرحله اخر طراحان حرفه ایی و ماهری هستند که با کار تخصصی روی چرم، و طراحی و نقش و نگار دادن به آن، در نهایت فرش آماده عرضه و فروش میشود.

مراکز حراج فرش پوست چرم نفیس

اگر شما هم به دنبال خرید این نوع فرش هستید. باید حواستان باشد که شما قصد خرید گرانترین فرش را دارید، زیرا این فرش ها به دلیل این که از چرم ساخته میشوند خیلی گران هستند. فقط و فقط و فقط از مراکز مورد تایید شرکت سازنده خرید کنید. در بحث خرید این نوع فرش، تشخیص اصالت چرم کفایت میکند. زیرا در این فرش ، اصل بودن چرم از همه چیز مهمتر است. بقیه چیزها سلیقه ایی است. حراج این فرش ها نیز در فروشگاههای بزرگ شهر انجام میشود. برای آگاهی بیشتر با ما در ارتباط باشید.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید