مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پوست چرم خام گاوی

پوست چرم گاوی چه کاربردهایی دارد؟ بهترین انواع پوست چرم خام گاوی در کدام مناطق هستند؟ بهترین مراکز برای خرید این نوع پوستها کدامند؟
پوست گاوی از جمله پرکاربردترین انواع پوستهای خام به شمار می رود چرا که امکان تغییر ضخامت این چرمها این اجازه را به تولیدکننده می دهد تا برای ساخت محصولات متنوعی از آن ها بهره گیرد.
از پوست گاوی پس از دباغی برای تولید انواع کیف و کفش، پوشاک چرمی، محصولات جانبی استفاده می شود، همچنین چرم های مویی یا پشم دار گاوی به عنوان تزیینی و فرش در منازل و شرکت ها کاربرد دارد که اتفاقا این روزها هم جایگاه خوبی از سوی مشتریان پیدا کرده اند.
یکی از مهمترین نکات شایان ذکر اینست که خرید این پوستهای خام از کدام مراکز انجام گیرد؛ بهترین راهکار اینست که از مراکز عرضه مستقیم و شرکت های بازرگانی که معتبر هستند خرید انجام گیرد تا هم قیمت ها مقرون به صرفه باشد و هم دقیقا هرآنچه که مدنظرتان است برایتان با شرایط مناسبی ارسال گردد.
و یک سوال مهم دیگر برخی مشتریان عزیز اینست که پوست خام کدام یک از شهرهای کشور بهتر است، باید بگوییم پوست های خام در حال حاضر در مناطق اصفهان، ورامین، کرمان، کرمانشاه و بخش های شمالی کشور بیشتر تولید می شوند که هرکدام کیفیت ها و مشخصات ویژه خود را دارند، بنابراین در زمان خرید حتما این موضوع را چک کنید که پوست از کدام منطقه است تا پس از مشاوره خرید مناسبی داشته باشید و مشکلی به وجود نیاید.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید