مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات پوست چرم گوسفندی ایران به روسیه

آنچه در این مقاله می خوانید...

چرا پوست و چرم تولید ایران؟کاربرد های پوست چرم گوسفندیشرایط صادرات چرم گوسفندی تولید ایران
صادرات چرم گوسفندی

صادرات چرم گوسفندی ایران به روسیه با چه شرایطی انجام می شود؟ از این چرم های گوسفندی برای تولید چه محصولاتی استفاده می کنند؟ چطور انواع چرم طبیعی مانند گوسفندی شرایط صادراتی شدن پیدا می کند؟

صادرات چرم گوسفندی

چرا پوست و چرم تولید ایران؟

ایران به دلیل شرایط جغرافیایی و آب و هوایی که دارد به لحاظ پرورش دام بسیار مناسب است و دام خوبی دارد. از این رو هم در داخل ایران و هم خارج از کشور سفارشات زیادی برای خرید و فروش پوست و چرم ایران وجود دارد. همچنین روند دباغی درجه یک و مرغوب در کارخانه های تولید چرم ایران، و نیز بهره گیری از پوست خام صنعتی و باکیفیت موجب می شود که درخواست سفارش ها به یک بار یا دو بار منتهی نشود و مشتریانی که خرید داشته اند اکثرا به مشتری ثابت تبدیل شوند که ماهیانه چرم مورد نیازشان را خریداری می کنند. روسیه نیز یکی از بزرگترین خریداران پوست و چرم ایران محسوب می شود که سالیانه حجم زیادی از وارادت چرم و پوست را از ایران دارد. در این مقاله می خواهیم به انواع چرم صادراتی به روسیه (به ویژه نوع گوسفندی) بپردازیم. با ما همراه باشید.

صادرات چرم گوسفندی

کاربرد های پوست چرم گوسفندی

چرم گوسفندی به دلیل دارا بودن چربی بیشتر نسبت به چرم گاوی و یا چرم بزی، یکی از بهترین گزینه ها برای تولید پوشاک چرمی محسوب می شود. شاید در لحظه اول زمانی که پوشاک چرمی را می شنوید به یاد پالتو یا کت های چرم بیوفتید! درست است این لباسها هم هستند؛ اما تنها پوشاک چرمی نیستند که از چرم گوسفندی تهیه می شوند! دستکش چرمی، دامن چرم، بلوز و یا شومیز های چرمی، جلیقه چرمی و … هم هستند.
البته ناگفته نماند که چرم گوسفندی بیشتر برای لباس های زنانه و بچه گانه و گاهی برای پوشاک مردانه مورد استفاده قرار می گیرد.
همچنین، چرم های گوسفندی تزیینی ایرانی نیز جذابیت زیادی دارد و با پشم های بلند و زیبایشان مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته است که برای کف اتاق، روی مبلمان، روی تخت، روی صندلی و … کاربرد دارد.

صادرات چرم گوسفندی

شرایط صادرات چرم گوسفندی تولید ایران

در حال حاضر با توجه به درخواست صادرات برای انواع چرم اصل تولید ایران و از جمله گوسفندی، امکان صادرات چرم گوسفندی دباغی شده برای تولید محصول و یا چرم تزیینی گوسفندی برای کشورهای مختلف نظیر روسیه، از طریق شرکت های بازرگانی فعال حوزه چرم و پوست مانند “چرم شروین” فراهم آمده و تجار و مشتریان می توانند بدون هیچ مشکلی سفارش خود را در هر حجمی که بخواهند به صورت درجه یک و مرغوب دریافت کنند. به علاوه اینکه شما می توانید از طریق دکمه زیر هم به طور مستقیم ثبت سفارش داشته باشید. و پس از ثبت سفارشات خود از طریق راه های ارتباطی با بخش پشتیبانی سفارتان را پیگیری کنید.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://shervinleather.com/credit” icon=”” target=”true”]کلیک کنید[/button]

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید