مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پوست چرم گوسفندی در ترکیه

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات پوست چرم مرغوب گوسفندیقیمت پوست چرم گوسفندی در ترکیه

مشخصات پوست چرم گوسفندی مرغوب برای خرید و فرش چیست؟ آقیمت پوست چرم گوسفندی در ترکیه چقدر است و آیا سود آوری دارد؟ در این مطلب پیرامون این موضوعات صحبت میکنیم.
گوسفند از جمله حیوانات حلال گوشت است که هیچ چیز آن دور ریخته نمیشود و حتی پشکل آن برای تولید کود زمین های کشاورزی و باغات به کار میرود. در این میان پوست گوسفند نیز ارزش بالایی دارد. در کشورهای آمریکایی نژاد خاصی از گوسفندان را پرورش میدهند و از پشم و پوست آنها استفاده میشود.

از چرم آن هم برای تهیه انواع لباس ها و همچجنین انواع کیف های زنانه و مردانه مانند چرم طبیعی اداری"}” data-sheets-userformat=”{"2":1061825,"3":{"1":0},"9":1,"10":2,"11":0,"12":1,"15":"Tahoma, sans-serif","16":11,"23":1}” data-sheets-hyperlink=”https://aradbranding.com/fa/natural-office-leather-bag/”>کیف چرم طبیعی اداری استفاده می گردد.

پوست چرم گوسفندی

مشخصات پوست چرم مرغوب گوسفندی

پوست چرم گوسفندی در رده پوست سبک قرار دارد و به دلیل لطافت و نرمی که دارد بیشتر در تولید کیف های دستی و کفش و کمربند کاربرد دارد. پوست گوسفندی بعد از کشتار تحت فرایند دباغی از حالت ناپایدار و فسادپذیر به حالت پایدار و لطیف در می آید. پوست چرم مرغوبگوسفندی باید یکدست و بدون زخم و جراحت ناشی از بیماری باشد. در موقع سلاخی گوسفند باید توجه شود که حتما پوست بدون پارگی و یکدست دربیاید .نکته مهم در مورد سالم بودن پوست این است که پوست سلاخی شده هیچ وقت وسط پوست پاره نشود ولی اگر کناره های پوست کمی پاره شود اشکالی ندارد.

قیمت پوست چرم گوسفندی در ترکیه

کشور ما یکی از تولیدکنندگان پوست چرم گوسفندی در منطقه است که از آن در تولید انواع جاکلیدی مارال چرم لبای و اکسسوری های دیگر مورد استفاده قرار می دهند. میزان کشتار گوسفند در برخی نقاط ایران که دامداری در سطح کسترده وجود دارد بسیار بالاست. مشهد، تهران، گنبد کاووس و بجنورد از این نقاط هستند. البته امروزه به دلیل صادرات زیاد پوست و فراورده های دامی به ترکیه، میزان فراوری پوست و دباغی در داخل کشور افزایش چشمگیری یافته است. قیمت بالای پوست در ترکیه و افزایش تقاضا برای این محصول باعث رشد صادرات به این کشور شده است.و ورود به این عرصه سودآوری زیادی دارد.در مورد قیمت پوست در ترکیه نمیتوان به صورت دقیق صحبت کرد ولی فروش پوست چرم گوسفند به این کشور بسیار پرمنفعت است.

منبع: بازار چرم ایران

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید