مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات پوست گاو به ترکیه

آنچه در این مقاله می خوانید...

شرایط و ویژگی های پوست گاو صادراتیصادرات پوست گاو به ترکیه
صادرات پوست گاو

صادرات پوست گاو به ترکیه برای تولید چه محصولاتی انجام می گیرد؟ شرایط انواع پوست چرم گاوی صادراتی برای کشور ترکیه چیست؟ امکان تولید چرم پوست گاو صادراتی در کدام کارخانه های ایران فراهم است؟

صادرات پوست گاو

شرایط و ویژگی های پوست گاو صادراتی

  • حتما دباغی شده باشد (به صورت کراست یا فینیش)
  • درجه یک و مرغوب باشد.
  • رخ چرم سالم و بی عیب باشد.
  • دباغی چرم با استفاده از بهترین مواد دباغی
  • استفاده از پوست خام صنعتی و بدون براک
  • اگر چرم به صورت فینیش عرضه می شود، رنگ رخ چرم یکدست و مرغوب باشد.

صادرات پوست گاو

صادرات پوست گاو به ترکیه

پوست چرم گاو از جمله چرمهایی ست که به دلیل کاربرد زیاد آن در صنعت چرم، ارزش زیادی دارد و مورد استقبال بسیاری از تجار و صادرکنندگان چرم ایران قرار گرفته؛ چرا که تولیدکنندگان محصولات چرمی در دیگر کشورها به میزان درجه کیفیت و مرغوبیت دام ایرانی واقف هستند و تقاضا برای آن وجود دارد.
تولید کیف و کفش چرمی، لباس ها و پوشاک چرمی، انواع ست زنانه و مردانه، چرم فرش های تزیینی و شیک؛ تنها بخشی از کاربردهای چرم پوست گاو هستند. لذا تنوع بسیار زیادی در استفاده از این نوع چرم وجود دارد و طیف وسیعی از دوست داران چرم و جامعه هدف چرم را به خود اختصاص می دهد. شاید جالب باشد بدانید که امروزه علاوه بر چرمهایی که برای تولید محصول به کار می روند؛ چرم فرش های گاوی نیز با استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان قرار گرفته اند و ایران امکان صادرات این نوع از پوست گاو را هم به کشورهای مختلف و از جمله ترکیه دارد.

ترکیه یکی از کشورهایی ست که برای چرم طبیعی گاوی ایران تقاضای بالایی ذارد؛ از این رو، شرکت های بازرگانی فعال در حوزه چرم همچون چرم شروین نیز به این موضوع توجه نموده و شرایط مناسبی را برای تاجران فراهم نموده و به این ترتیب می توانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی صادرکنندگان عزیز سفارش خود را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای ارائه نموده و محصول را دریافت دارند. حتی می تواننند نمونه ای از چرم گاوی مورد نظر خود را به بخش فنی چرم شروین تحویل دهند تا دقیقا طبق ضخامت، کیفیت و رنگ نمونه بار اصلی در کارخانه با بهترین کیفیت و مرغوبیت تهیه شده و ارسال گردد.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید