مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه بهترین پوست چرم خرس

آنچه در این مقاله می خوانید...

چرم خرس چه ویژگی هایی داردفروشگاههای خرید پوست چرم خرس

پوست چرم خرس چه ویژگی ها دارد و در تولید چه محصولاتی کاربرد دارد؟ چطور پوست خرس مرغوب را تشخیص دهیم؟ آیا سایتی جهت خرید و فروش این محصول اعلام شده است؟ و اما جواب سوالات.
خرس های موجودات وحشی هستند که انواع آنها بر اساس محیط زندگی رنگ های مختلفی پیدا کرده اند. مثلا خرس قطبی سفید است زیرا برای حفاظت و استتار خود در برابر شکارچیان، این رنگ بسیار حیاتی است.

چرم خرس چه ویژگی هایی دارد

پوست خرس های مختلف جدای از رنگ مویی که در مناطق مختلف متفاوت است، تماما سیاه است. پوست سیاه خرس ها به ویژه در قطب های شمال و جنوب کره زمین که سرما هوا زیاد است، بسیار مفید است. خرس ها از این پوست برای جذب نور خورشید و گرم کردن بدن استفاده میکنند.پوست چرم خرس به دلیل تیره بودن و جذب گرما در تولید کیسه خواب، کاپشن ها و دستکش های ضد سرما به کار میرود . پوست چرم خرس ضخیم است و میتوان از آن بعد از عملیات دباغی در تولید کیف و کفش های مقاوم استفاده کرد. زیرا ضخامت زیاد این چرم سبب پایداری و مقاومت بالا در برابر خراش و فرسودگی محصولات میشود.

پوست چرم خرس

فروشگاههای خرید پوست چرم خرس

تولید چرم خرس مستلزم شکار و صید این حیوان خطرناک است و از آنجایی که شکار اغلب خرس ها خلاف قانون محیط زیست و بسیار خطرناک است، میزان عرضه و تولید آن محدود است و فقط برخی فروشگاه ها و مراکز خاص به صورت محدود و برای مشتریان خاص این پوست را عرضه میکنند. از طرفی به دلیل کمیاب بودن محصول فوق هم قیمت های بالاست و هم دلالی و عرضه اجناس نامرغوب در بازار زیاد است. پس باید فقط از فروشگاههای و مراکز معتبر اقدام بخ خرید کرد. همچنین شما میتوانید از طریق تماس یا همکاران ما در سایت چرم ایران در امر خرید و فروش اقدامی مطمین داشته باشید.

منبع: بازار چرم ایران

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید