مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه انواع پوست چرم بزی مرغوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع پوست چرم بزیموارد کاربرد انواع پوست چرم بزیمراکز عرضه انواع پوست چرم بزی مرغوب و درجه یک

انواع پوست چرم بزی مرغوب و درجه یک در چه شهرهایی تولید می شوند؟ این نوع چرم ها برای تهیه و ساخت چه محصولاتی کاربرد دارند؟ عرضه هرکدام از این نوع چرمهای طبیعی در کدام شهرها و مراکز کشور انجام می گیرد؟ چطور می توانیم خرید عمده پوست چرم بزی داشته باشیم؟

انواع پوست چرم بزی

انواع پوست چرم بزی

پوست چرم بزی در انواع مختلفی به بازار عرضه می گردند که به این ترتیب هر کدام از مشتریان می توانند با توجه به نیاز و خواست خود محصول را سفارش داده و به راحتی خریداری کنند؛ در اینجا به پرفروش ترین و پرطرفدارترین آنها اشاره خواهیم کرد:

  • پوست چرم بزی تزیینی
  • پوست چرم بزی کیفی
  • پوست چرم بزی کفشی
  • پوست چرم بزی کراست
  • پوست چرم بزی لباسی
توجه داشته باشید که هرکدام از این چرمها دارای ضخامت خاص و نیز نوع دباغی متفاوت و خاصی هستند که آنها را برای تولید محصول مورد نظر مناسب می سازد؛ بنابراین در زمان خرید حتما این مسئله را مدنظر قرار دهید تا دقیقا همان چیزی را خریداری کنید که مورد نیاز شماست.

نکته جالب توجه اینست که چرمهای بزی امروزه با تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی تولید و به بازار جهت خرید و فروش عرضه می گردند که به این ترتیب شما می توانید چرم های بزی در بیش از ۳۰ رنگ و نیز در انواع ساده و همینطور طرح دار (چاپی، گلدار و …) سفارش داده و خریداری کنید.

موارد کاربرد انواع پوست چرم بزی

  • چرم های تزیینی بیشتر برای کف سالن و اتاق منازل، شرکت ها و … مورد استفاده قرار می گیرد که بسیار جذاب و شیک است و به صورت جلد کامل به فروش می رسد.
  • اما چرم هایی که برای تولید محصول استفاده می شوند، ویژگی های دیگری هم دارند که از مهمترین آنها ضخامتشان است که موجب تفاوت می شود. به عنوان مثال چرم کیفی و کفشی ضخامتی حدودا ۱ تا ۱٫۵ میل لازم دارد که اگر کمتر یا بیشتر باشد برای تهیه انواع کیف و کفش دیگر مناسب نیست.
  • چرم لباسی بزی میبایست ضخامت کمتری داشته باشد و در عین حال کشسانی و انعطاف بالا را هم دارا باشد تا در هنگام دوخت لباس های چرمی مانند کت، کاپشن، پالتو و … یا در زمان استفاده از این محصولات دچار پارگی و آسیب نگردد.
  • چرم کراست بزی قابلیت رنگ پذیری دارد که تولیدی هایی که امکان رنگ آمیزی چرم را دارند می توانند از آن استفاده کنند و یا برای حکاکی و نقاشی روی چرم یکی از مناسبترین چرمها به شمار می رود.

انواع پوست چرم بزی

مراکز عرضه انواع پوست چرم بزی مرغوب و درجه یک

در حال حاضر ایران تولیدکننده بهترین و مرغوب ترین انواع چرم بزی طبیعی به شمار می رود که به این ترتیب علاوه بر سفارشات خرید و فروش داخلی، سفارشات صادراتی زیادی هم وجود دارد و قابل تأمین می باشد. البته لازم به ذکر است که شما برای اینکه خرید عمده داشته باشید، از مراکز دست اول و بی واسطه خریدتان را انجام دهید؛ در این راستا شرکت های بازرگانی معتبر و فعال در حوزه چرم می تواند به شما کمک خوبی کند چرا که عرضه مستقیم و بدون واسطه چرمها موجب می شود شما بتوانید طرح و رنگ چرمتان را بدون مشکلی انتخاب کنید، و از سوی دیگر هزینه های قابل پرداخت مسلما بسیار مناسبتر خواهد بود. چرم شروین در حال حاضر انواع پوست چرم بزی درجه یک و مرغوب ایرانی را در طرحها و رنگ های متنوع برای تولید محصول و نیز تزیینی ارائه می دهد که می توانید پس از ثبت سفارش خود محصول را در شهر مقصد دریافت دارید.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید