مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش پوست چرم اصل

آنچه در این مقاله می خوانید...

پرکاربردترین انواع پوست چرم اصلبازار فروش پوست چرم اصل
فروش پوست چرم اصل

فروش پوست چرم اصل در چه شهرهایی انجام می گیرد؟ پرکاربردترین انواع پوست چرم طبیعی و اصل در بازار ایران و صادراتی کدامند؟ هرکدام از انواع این چرمها با چه درجه کیفیتی تولید و به بازار جهت خرید و فروش عرضه می گردند؟

فروش پوست چرم اصل

پرکاربردترین انواع پوست چرم اصل

این چرمهایی که به آنها اشاره کردیم جزء پرکاربردترین ها در ایران و البته شاید بتوان گفت در سراسر دنیا هستند که البته در کنار چرمهای خاصی همچون چرم کروکودیل، چرم تمساح، چرم خرگوش و … توانسته اند نظر بسیاری از مشتریان و علاقه مندان به چرم و نیز تجار را به خود جلب کنند؛ چرا که حوزه بسیار خوبی برای تجارت و صادرات محسوب می شود.

فروش پوست چرم اصل

بازار فروش پوست چرم اصل

پوست چرم طبیعی و اصل امروزه با تنوع بسیار زیادی در دنیا تولید می شوند و روح خوبی به دنیای چرم بخشیده اند. کشور ایران هم به دلیل دارا بودن شرایط جغرافیایی و نیز دام باکیفیت و خوب، یکی از تولیدکنندگان خوب و بارز در دنیا محسوب می شود که از دیرباز علاوه بر تولید برای عرضه به بازار داخلی جهت خرید و فروش مشتریان، بحث صادراتی نیز مطرح است و به کشورهای مختلفی همچون ترکیه، روسیه، کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و حتی کشورهایی همچون چین و … نیز صادرات داشته و دارد.

نکته قابل توجه به ویژه برای صادرکنندگان و تجار اینکه، چرم طبیعی صادراتی می بایست حتما درجه یک و کاملا مرغوب باشد تا هم در مسائل گمرکی ایران و نیز کشور مقصد بار دچار مشکل نشود و هم اینکه به نوعی تصوری از ایران و تولیدات ایرانی ست که قطعا صادرات با کیفیت بالا نظر کارخانه های مختلفی در کشورهای مقصد را به خود جلب می کند و این برای ارزآوری ایران فوق العاده است.

اگر قصد خرید به صورت عمده (چه به منظور داخلی و چه صادراتی) دارید، پیشنهاد می شود از مراکز فروشی خریدتان را انجام دهید که عرضه مستقیم و بی واسطه دارند؛ (همچون شرکت های بازرگانی)چرا که این مسئله مهم به شما این امکان را می دهد تا ضمن مشخص کردن تمام پارامتر ها سفارش خود که اعمال شوند، قطعا قیمتهای مناسبتری نسبت به خرید از واسطه ها یا مراکز پخش دریافت دارید.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید