مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه عمده پوست چرم گوسفندی ارزان قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع پوست چرم گوسفندیویژگی های پوست چرم گوسفندی مرغوبمراکز عرضه پوست چرم گوسفندی ارزان
پوست چرم گوسفندی ارزان

پوست چرم گوسفندی ارزان قیمت را از کجا بخریم؟ بهترین انواع پوست چرم گوسفندی چه خصوصیاتی دارند؟ چند نوع چرم گوسفندی داریم؟ کدام مراکز عرضه چرم بهترین انتخاب برای خرید پوست چرم گوسفندی هستند؟

چرم گوسفندی ارزان

انواع پوست چرم گوسفندی

پوست چرم گوسفندی در حالت کلی به ۲ دسته  تقسیم می شوند:

  1. تزیینی
  2. غیرتزیینی (مناسب برای تولید محصول)

پوست چرم های گوسفندی تزیینی یا مویی امروزه در داخل ایران با کیفیت و مرغوبیت بالایی تولید می شوند که علاوه بر عرضه و فروش در بازار داخلی، حتی ظرفیت صادراتی هم دارند. این نوع چرم ها معمولا در رنگ سفید پرطرفدارترین هستند اما علاوه بر سفید، قهوه ای، مشکی، ترکیبی از چند رنگ مشکی، قهوه ای، عسلی و سفید نیز تولید می شوند که هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند.
حتی پوست چرم های گوسفندی تزیینی این قابلیت را دارند که چند جلد از آنها را به هم وصل کنند و به عنوان فرش از آن بهره بگیرند؛ که خود زیبایی خاصی به فضا می دهد.
و اما چرم های گوسفندی غیرتزئینی، رنگ بندی بسیار متنوعی (حدودا ۳۰ رنگ) دارند که برای تولید محصولات ظریف همچون پوشاک چرمی (دستکش، کت، پالتو و…) مناسبترین چرم به شمار می روند.

چرم گوسفندی ارزان

ویژگی های پوست چرم گوسفندی مرغوب

  • دارا بودن نرمی و لطافت
  • عدم وجود سوراخ و پارگی در رخ یا پشت پوست
  • عدم وجود پارگی در رخ چرم
  • عدم ریزش پشم های انواع تزیینی

مراکز عرضه پوست چرم گوسفندی ارزان

وقتی صحبت از چرم و پوستی ارزان قیمت می شود شاید تصور کنید چرمی که برای فروش در اختیارتان قرار می گیرد! اما در واقع همیشه اینطور نیست! شما زمانی که برای خرید پوست چرمی تصمیم می گیرید ابتدا باید مشخص کنید که دقیقا چرم را برای چه کاری لازم دارید، این موضوع در انتخاب چرم به شما کمک زیادی می کند و البته اگر از مراکز معتبری خرید می کنید، می توانید از فروشنده نیز مشاوره بگیرید تا شما را بهتر راهنمایی کند.
ناگفته نماند که اگر شما از مراکز دست اول و بدون واسطه خرید کنید و یا خرید عمده داشته باشید، قطعا قیمت مناسبتری خرید خواهید داشت. و مطمئن باشید از جایی خرید می کنید که قیمت ها اصطلاحا “بیارزد”.
در حال حاضر چرم شروین عرضه مستقیم انواع چرم گوسفندی درجه یک را با بهترین قیمت ها در سراسر کشور و حتی بخش صادراتی دارد و فروشگاه داران و تاجران چرم به راحتی می توانند سفارش خرید عمده را داشته باشند و محصول را در شهر مورد نظر دریافت دارند.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید