مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم انواع پوست چرم گوسفندی

پوست چرم گوسفندی

پوست های چرم گوسفندی چه انواع و مدلهایی دارند؟ شرایط و نحوه عرضه مستقیم این پوستها چگونه است؟ از انواع پوست چرم گوسفندی چه استفاده ای می شود؟
در یک دسته بندی کلی، پوست های چرمی در انواع تزیینی و غیرتزیینی طبقه بندی می شوند؛ اما خود این دسته بندی نیز زیرشاخه هایی دارد؛ در اینجا به صورت اجمالی به انواع پوست چرم گوسفندی و زیرشاخه های آن اشاره خواهیم کرد:

  • پوست های تزیینی
  1. مرینوس: پوست های چرمی مرینوس وارداتی هستند که امروزه در رنگهای زیبا و متنوعی (سفید، قهوه ای، قرمز، آبی و …) هم به بازار داخلی ایران عرضه می گردند.
  2. تولید ایران: پوستهای چرمی گوسفندی که داخل کشور تولید می شوند، این روزها به لحاظ رنگ و به ویژه طرح بسیار متنوع اند و می توانند مشتریان با سلایق گوناگون را کاملا پاسخگو باشند.

انواع پوست چرم گوسفندی

  • پوست های غیرتزیینی

پوست هایی که برای تولید انواع محصولات چرمی به ویژه پوشاک چرم مورد استفاده قرار می گیرند، کت، کاپشن، دامن، پالتو و … با این نوع چرمها دوخته می شوند و به دلیل تنوع رنگی هم که دارند، رضایت مشتریان را به همراه خواهند داشت.
اما اجازه دهید چند ویژگی از پوست های گوسفندی را هم در اینجا ذکر کنیم:
برای برخی مشتریان خرید پوست چرمی طبیعی که با ذبح اسلامی انجام شده باشد بسیار حائز اهمیت است، لذا شرکت بازرگانی چرم شروین نهایت تلاش خود را می کند تا با کشتارگاه ها و کارخانه هایی همکاری داشته باشد که از این جهت مشکلی نداشته باشند.
یکی دیگر از ویژگی های خاص پوست های مویی گوسفندی پشم های بلند آنهاست که نرمی و لطافت خاصی را هم به ارمغان می آورد و حس خوبی به انسان می دهد.

انواع پوست چرم گوسفندی
همچنین، شایان ذکر است که امروزه به لحاظ پزشکی بسیاری از پزشکان استفاده از پوست های مویی گوسفندی را برای درمان بیماری هایی چون کمردرد و پادرد و … توصیه می کنند، بنابراین هم در داخل منزل، هم داخل خودرو و نیز شرکت و محل کار قابل استفاده می باشند.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید