مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه پوست چرم گاوی تزیینی درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی ها و موارد کاربرد پوست چرم گاوی تزیینیمراکز عرضه پوست چرم گاوی تزیینی
پوست چرم گاوی تزیینی

پوست های چرم گاوی طبیعی تزیینی چه طرح ها و رنگ هایی دارند؟ درجه یک یا مرغوب آنها با دیگر درجات کیفی چه تفاوت هایی دارد؟ عرضه این مدل چرمها چگونه صورت می پذیرد؟

پوست چرم گاوی تزیینی

ویژگی ها و موارد کاربرد پوست چرم گاوی تزیینی

پوست های چرم تزیینی گاوی این روزها به عنوان یکی از جذابترین محصولات چرمی در منازل و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد که البته پرستیژ بسیار خوبی هم دارد. این مدل پوست های گاوی که به آنها پوست های مویی هم گفته می شود، در دو رنگ اصلی سفید- مشکی و کرم – قهوه ای تولید و به بازار جهت خرید و فروش عرضه می شوند. محصولی که در تصویر مشاهده می کنید، یک نمونه از پوست های گاوی تزیینی ست که به عنوان فرش بر روی سرامیک یا پارکت استفاده می شود.

پوست چرم گاوی تزیینی

طرح های این پوست های چرمی بسیار متنوع است که همین موضوع موجب می شود که مشتریان به هنگام خرید حق انتخاب داشته باشند.

یک مسئله مهم دیگری که وجود دارد، درجه کیفیت این پوست های تزیینی ست؛ در واقع این نوع چرمها در صورتی درجه یک محسوب می شوند که هیچ گونه سوراخ یا آسیبی نداشته باشند و کاملا سالم باشند.

همین درجه یک و مرغوب بودن باعث می شود که نه تنها محصول جلوه و ظاهر زیباتری داشته باشد، بلکه میزان دوام بالاتری را هم به صاحب آن بدهد.

مراکز عرضه پوست چرم گاوی تزیینی

در حال حاضر ایران یکی از کشورهایی ست که انواع پوست چرم گاوی تزیینی درجه یک را تولید و جهت خرید و فروش داخلی و حتی صادراتی عرضه می کند. چرمشهر ورامین جزء قدرتمندترین تولیدکنندگان این محصول به شمار می رود. اگر شما فروشگاه دارید یا پخش عمدده چرم تزیینی و حتی اگر برای استفاده شخصی خود لازم دارید بهترین حالت اینست که از مراکز دست اول خرید کنید تا هم بتوانید طرح های متنوع تری انتخاب کنید و هم قیمت و هزینه نهایی پرداختی مناسبتری برایتان داشته باشد.
چرم شروین هم اکنون عرضه مستقیم انواع چرم گاوی تزیینی در سایز های مختلف را در سطح کشور دارد و حتی برای سفارشات صادراتی امکان ارسال فراهم می باشد. همچنین شما می توانید به صورت اینترنتی نیز ثبت سفارش و پرداخت هزینه خود را به راحتی انجام دهید و محصول را در شهر مدنظر بدون هیچ مشکلی دریافت دارید.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://shervinleather.com/credit/” icon=”” target=”true”]کلیک کنید[/button]

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید