مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پوست چرم دباغی شده طبیعی

پوست چرم دباغی شده

پوست چرم دباغی شده چه خصوصیاتی دارند؟ از کجا بفهمیم یک پوست دباغی شده طبیعی چه کیفیتی دارد؟ خرید و فروش انواع پوست چرمهای طبیعی و اصل در کدام مراکز و شهرها انجام می گیرد؟
یکی از سوالات اساسی مشتریان چرم اینست که چرا یک پوست باید دباغی شود؟ توجه داشته باشید که اگر پوست دباغی نشود، نهایتا ۶ روز پس از کشتار حیوان می تواند باقی بماند و پس از آن اگر فرآوری نشود قطعا از بین خواهد رفت و متعفن می شود.
پس نکته مهم اینکه به ماندگاری و در واقع دوام پوست خام کمک می کند.
دوم اینکه باعث می شود پوست دیگر بو ناخوشایند نداشته باشد.
سوم آنکه، اگر پوست خام دباغی شود؛ قابلیت تولید محصول پیدا می کند و به تولیدکنندگان اجازه می دهد بتوانند محصولاتی متناسب با نوع چرم و ضخامت آن بسازند.
از سوی دیگر، برای اینکه بفهمیم چرم های دباغی شده چه کیفیت و درجه ای دارند؛ معمولا این در قسمت پشت آنها درج می شود. اما حتی اگر این حالت نباشد، توصیه اینست که از مراکز معتبر فروش چرم خرید انجام گیرد تا بتوانید اطمینان حاصل نموده و خیالتان راحت باشد.
خبر خوب اینکه، امروزه امکان خرید و فروش این پوست و چرم دباغی شده به طور عمده هم از طریق اینترنتی و به صورت مستقیم از درب کارخانه هم فراهم گردیده و به مشتریان اجازه می دهد خرید بی واسطه و با قیمت مناسبی داشته باشند.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید