مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پارچه چرم مبلی طبیعی

آنچه در این مقاله می خوانید...

استحکام فوق العاده چرم مبلی طبیعیمرکز فروش چرم مبلی طبیعی

 چرم مبلی طبیعی معمولا از پوست حیواناتی مانند کوروکودیل و گاو و گوسفند و بز تهیه می شود. این نوع پارچه چرمی که برای ساخت مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد از ظرافت و زیبایی بالایی برخوردار است، و طرفداران زیادی را به سمت خود در تمام کشور های دنیا کشانده است.  این گونه مبلمان که  از چرم طبیعی ساخته می شوند بیشتر برای محیط های اداری مدرن و کلاسیک و شیک خریداری می شوند. 

قیمت پارچه چرم مبلی طبیعی

استحکام فوق العاده چرم مبلی طبیعی

استحکام فوق العاده چرم مبلی طبیعی پارچه چرم مبلی طبیعی در میان جنس  های مختلف چرم از چرم گاوی برای ساخت آن مورد استفاده قرار می گیرد زیرا چرم گاوی ضخامت بیشتری از بقیه چرم ها دارد ضخامت آن بین ۱.۲ تا ۲.۵ میلیمتر است و استحکام بالایی نیز دارد که موجب دوام آن در طولانی مدت می شود.

پارچه های چرمی که از آنها به عنوان پارچه مبل استفاده می شود علاوه بر استحکام بالا باید از یک سمت کمی کشش داشته باشند. پس از استحکام پارچه چرمی مبل و ضخامت آن باید چرم به گونه ای باشد که با پوست بدن انسان هارمونی داشته و  با بدن انسان حساسیت پیدا نکند. دوام چرم های مبلی طبیعی به گونه ای است که اکثرا این مبل ها به خاطر دوام بالای چرم مبلی آنها خریداری میکنند. اکثر مبل هایی که با پارچه های چرمی طبیعی ساخته می شوند مدل های چستر هستند که بیشتر در مکان اداری شلوغ و پر رفت و آمد و یا دفتر های شیک و کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد. 

مرکز فروش چرم مبلی طبیعی

مرکز فروش چرم مبلی طبیعی پارچه های چرم طبیعی از گذشته تا کنون همواره در ساخت هر اجناسی که به کار رفته اند موجب زیبایی بی نظیر آن شده اند و مورد توجه زیادی قرار گرفته است اما به دلیل کمبود جنس چرم طبیعی قیمت این اجناس تقریبا زیاد بوده است و هر کسی قدرت خرید آن را ندارد.

اما گفتنی است که در کشور دیگر نیز قیمت پارچه چرم زیاد است. و همین باعث شده که اجناس چرم در هر مغازه ای وجود نداشته باشد و در تمام شهر ها مانند شهر تهران و کرج بازار مشخصی به فروش اجناس چرم اختصاص داده شود.

برای فروش چرم مبلی نیز به همین صورت یعنی در بازار های مبل فروشی فروشگاه های بزرگی به طور اختصاصی فقط به فروش مبلمان با پارچه چرم طبیعی در مدل های مختلف پرداخته اند. مبلمان که با پارچه های چرم ساخته می شوند به صورت شرکتی نیز تولید می شوند. این مبلمان چرمی دارای رنگ بندی مختلف نیز هستند و به خاطر استحکام زیاد و مقاومت بالای چرم طبیعی قیمت بیشتری نیز دارند. 

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید