مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پوست چرم اصل گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع پوست چرم گاویقیمت چرم گاوی و نحوه تعیین آنچرم گاوی مورد نیازمان را از کجا بخریم؟
قیمت چرم گاوی

قیمت چرم گاوی بر اساس کدام عوامل و معیارها معین می شود؟ هر کدام از انواع پوست چرم اصل گاوی برای تهیه و ساخت چه محصولاتی بهره گرفته می شوند؟ نوع درجه یک و مرغوب این چرم طبیعی را از چه مراکزی می توانیم تهیه کنیم؟

قیمت چرم گاوی

انواع پوست چرم گاوی

پوست چرم گاوی در یک دسته بندی کلی به ۲ نوع تقسیم می شود:

    • تزیینی یا مویی
    • غیرتزیینی

پوست های تزیینی یا مویی برای استفاده در سالن منازل یا شرکت ها به عنوان فرش مورد توجه قرار گرفته اند و این روزها نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده اند. شکل ظاهری زیبای این پوست ها جذابیت و جلوه خوبی دارد که حتی می توان از این چرم ها به عنوان جایگزینی شیک و زیبا بجای فرش های ماشینی استفاده کرد.
از پوست های غیرتزیینی هم برای تولید انواع کیف، کفش، پوشاک و … بهره گرفته می شود و از آنجا که چرم های اصل گاوی قابلیت تغییر ضخامت دارند، برای ساخت محصولات متنوعی کارایی دارند و به این ترتیب حق انتخاب زیادی برای خرید این نوع چرم به مشتریان می دهد.

ناگفته نماند که با توجه به تنوع طرح و رنگ در پوست های اصل و طبیعی چرم گاوی این امکان را برای مشتریان و خریداران به وجود می آورد که دقیقا مطابق با نیاز و سلیقه خود خریدشان را انجام بدهند و رضایت خاطر داشته باشند.

قیمت چرم گاوی

قیمت چرم گاوی و نحوه تعیین آن

و اما نکته مهم چگونگی تعیین قیمت چرم گاوی در انواع و مدلهای مختلف آنست؛ که به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به مهمترین و تأثیرگذارترین آنها اشاره خواهیم کرد:

  • درجه کیفیت چرم
  • حجم سفارش خرید
  • و مرکزی که خرید از آن صورت می گیرد

یکی از مسائل بسیار مهم و کلیدی کیفیت و مرغوبیت چرم که شما حتی می توانید برای اعتبار فروشگاه یا تولیدی خود از آن بهره ببرید. پس خیلی مهم است که در زمان خرید به این مسئله توجه داشته باشید تا بتوانید روی آن مانور دهید.

اگر شما عمده فروش یا صاحب فروشگاهی در هرکدام از شهرهای ایران یا حتی خارج از ایران هستید، خرید به صورت عمده و در حجم بالا قطعا به نفع شما خواهد بود تا اینکه جزء جزء خرید داشته باشید چرا که قیمت عمده حتما از قیمتهای خرید و فروش جزئی مناسبتر خواهند بود.

و اما مرکز خریدی که شما خریدتان را از آن انجام می دهید هم بسیار مهم است؛ چرا که اگر مرکز خرید دست اول باشد و در واقع واسطه نباشد؛ شما تا حد زیادی می توانید در قیمت ها صرفه جویی داشته باشید! چرا که هر چقدر تعداد واسطه ها بیشتر باشد قطعا قیمت و هزینه نهایی شما برای خریدتان افزایش خواهد یافت.

چرم گاوی مورد نیازمان را از کجا بخریم؟

همانگونه که ذکر شد یکی از عوامل تأثیرگذار در قیمت و هزینه نهایی خرید، مرکز خریدی ست که چرمتان را سفارش می دهید. از آنجا که برای سفارشات عمده بهترین راه حل خرید از مراکز دست اول است که هم محصولات با تنوع بیشتر و کیفیت بهتری را می توانند ارائه کنند و هم اینکه به نسبت قیمت بهتری به شما داده می شود؛ در این راستا، شرکت های بازرگانی فعالی هستند که می توانند شما را تا پایان خریدتان کمک کنند تا به طور مستقیم خرید از کارخانه داشته باشید و به راحتی در هر کجای ایران یا دیگر کشورها هم باشید محصول به دستتان برسد. “چرم شروین” یکی از برندهایی ست که در حال حاضر در حوزه انواع پوست و چرم و محصولات چرمی فعالیت دارد و می تواند شما را برای خرید هرچه بهترتان هم راهنمایی کند.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید