مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز عرضه پوست چرم گوسفندی مرینوس

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای پوست چرم گوسفندی مرینوسقیمت نهایی پوست گوسفندی مرینوس

پرورش دهندگان گوسفند قبل از اقدام هدف خود را از پرورش اندام پر سود مشخص می کنند و مطابق اهدافی که دارند به نوع تغذیه و پرورش آن می پردازند. گوسفندان را می توان به سه هدف پرورش داد گوسفندان گوشتی، گوسفندان شیری و گوسفندان پشمی برای پرورش گوسفندان پشم بهتر است نژاد مرینوس را انتخاب کرد که دارای مرغوب‌تر ایم نوع پشت در کل جهان است. از پوست گوسفندی مرینوس در دوخت لباسهای گرانقیمت و خاص استفاده می‌شود و طرفداران زیادی در میان ثروتمندان دارد.

مراکز عرضه <a href=پوست چرم گوسفندی مرینوس” class=”img-responsive aligncenter”>

مزایای پوست چرم گوسفندی مرینوس

مزایای پوست چرم گوسفندی مرینوس گوسفند مرینوس در گذشته شاخدار بودند اما امروز تعداد بدون شاخه آنها بسیار بیشتر شده است. ظاهر این گوسفندان بسیار زیبا و وزن متوسط هستند. لاشه آنها از وزن گوسفندان گوشتی کمتر است اما گوشتی لذیذ و مطبوع دارد. در شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت می‌کند و سازگار است. بهتر است حداقل سالی یک بار پشم گوسفند مرینوس چیده شود تا از گرمای زیاد دچار بیماری‌های مختلف نشود. بیمار شدن گوسفند علاوه بر اینکه گوشت آن را خراب می کند ممکن است به پوست و پشم با ارزش آن نیز آسیب بزند و دامدار متحمل ضرر مالی شود. عرضه پوست گوسفندی مرینوس بسیار مطبوع و پردرآمد است چون از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.چرم مرینوس یکی از انواع پوست های گوسفندی است چه با دارا بودن ظاهری زیبا و جذاب و البته لطافت و نرمی بالا توانسته نظر بسیاری از مشتریان و علاقمندان به چرم های طبیعی را به خود جلب کند. و از کاربرد های دیگرش می توان مثال زد مثل: روی مبل ها و صندلی. روی صندلی خودرو. دوخت تشک و تشکچه. تولید کلاه های پشم دار. کف سالن و اتاق خواب. این ها هم جاهایی است که میتوان از پوست و پشم گوسفند مرینوس استفاده فراوان کرد. قیمت این پوست ها را این موارد تعیین می کند: درجه کیفیت و مرغوبیت چرم. مرکز خرید چرم. میزان و حجم سفارش های خرید. خبر خوب برای طرفداران و مشتریان به این نوع چرم های شیک و زیبا اینکه شما می توانید به طور مستقیم و بدون واسطه پوست های خودتان را سفارش دهید و بار خود را در هر شهری که بخواهید تحویل بگیرید و تا زمان رسیدن بار به دست خودتان با بخش پشتیبانی و فروش در ارتباط باشید.

قیمت نهایی پوست گوسفندی مرینوس

قیمت نهایی پوست گوسفندی مرینوس پوست گوسفند مرینوس بسیار با ارزش است چرا که از آن چرم های زیبا و منعطف به دست می آید. برای روکش مبل و صندلی مناسب است. پشم جرم آن خاصیت درمانگری نیز دارد. برای افرادی که دچار روماتیسم یا دردهای مفاصل دیگر هستند توصیه می‌شود که از این نوع پوست ها استفاده کنند. قیمت پوست گوسفندی مرینوس کمی بالاست که البته از مرغوبیت و خاصیت این پوست است که کیفیت کامل را به ارمغان آورده است.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید