مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش عمده پوست چرم اسب

پخش عمده پوست چرم اسب

پوست چرم اسب در ایران تولید می شود یا وارداتی ست؟ از این نوع چرم طبیعی چه استفاده هایی می شود؟ پوست چرم اسب را از کدام مراکز می توان خرید و فروش کرد؟ مراکز پخش عمده و تک این محصول زیبای چرمی کجاست؟ از کجا می توانیم در خصوص اصل بودن یا نبودنش مطمئن شویم؟ از آنجا که پوست اسب خاص و با ارزش محسوب می شود، قصد داریم در این نوشتار راجع به ویژگی ها و کاربردهای “پوست چرم اسب” صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

پوست چرم اسب وارداتی ست یا ایرانی؟!
در سال های نه چندان دور، انواع چرم های خاص همچون پوست چرم اسب، در خارج از ایران دباغی چرم و تولید آنها انجام می گرفت و اکثرا به صورت سفارشی به ایران وارد می شد. اما خبر خوب برای دوست داران این چرم شیک، زیبا و جذاب اینکه در حال حاضر برخی کارخانه های معتبر در داخل کشور نیز انجام مراحل دباغی و تکمیل این چرمها را تا رسیدن به بازار خرید و فروش و به دست مشتریان انجام می دهند. البته باید در این میان توجه داشته باشید که تنها به مراکز خرید و فروش و پخش معتبر برای چرم اسب مراجعه کنید؛ چرا که به دلیل شباهت هایی که به چرمهایی همچون چرم گاوی دارد، امکان کلاهبرداری و سودجویی توسط برخی افراد سودجو وجود دارد.

موارد کاربرد پوست چرم اسب
از پوست چرم اسب استفاده های مختلفی می شود که در اینجا به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم:

  • استفاده تزئینی به عنوان فرش کف سالن یا اتاق منازل و حتی شرکت ها
  • روکش مبلمان و صندلی های چرم
  • ساخت چرم فرش
  • تهیه و تولید انواع کیف و کفش
  • دوخت پوشاک چرمی زنانه و مردانه

پوست چرم اسب

ویژگی های خاص پوست چرم اسب که شاید آن را از دیگر چرمهای تزیینی طبیعی متمایز کند:

*موهای کوتاه

*براق و جذاب بودن

*نرمی و لطافت بی اندازه

*دوام و استحکام بسیار بالا

این نوع چرم اصل دارای طرح های شیک و زیبایی ست که اغلب به صورت ساده با رنگی یکدست تولید می شود اما بعضا طرح دار نیز هست که در واقع متناسب با پوست خود اسب است. زیبایی و جذابیت فوق العاده بالای چرم اسب هم به دلیل موهای کوتاه و به ویژه براق آنست و هم دوام و استحکام بی نظیرش که با نگهداری مناسب از آن سالها ماندگار خواهد بود.

پوست چرم اسب

در حال حاضر یک سری کارخانه ها در داخل ایران دباغی این نوع چرم خاص را انجام می دهند و لذا به دلیل محدودیتی که وجود دارد، تنها مراکز و شرکت های بازرگانی خاصی هستند که به طور مستقیم عرضه و پخش تک و عمده این محصول را به عهده دارد؛ از این رو شما می توانید به مراکز معتبری همچون شرکت چرم شروین که عرضه بی واسطه و مستقیم آن را دارند مراجعه داشته باشید و خرید نمایید.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید