مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تهیه انواع مختلف پوست چرم

تهیه انواع مختلف پوست چرم

طبیعی و اصل بودن انواع مختلف پوست چرم را چطور تشخیص دهیم؟ تهیه این پوستهای چرمی در چه مراکزی انجام می گیرد؟ چقدر با مراحل دباغی این چرمها آشنایی دارید؟
پوست و چرم های طبیعی و اصل تولید ایران در سراسر دنیا زبانزد بوده و همین موضوع موجب شده تا علاوه بر خرید و فروش هایی که در سطح داخلی انجام می گیرند، تقاضاهای فراوانی هم برای صادرات آنها وجود داشته باشد.
جالب است بدانید که برای تهیه انواع مختلف پوست های چرمی طبیعی مراحل مختلفی پشت سر گذاشته می شود تا به مرحله ای برسد که شما به عنوان چرمهای اصل می شناسید (که به آنها چرم های فینیش یا نهایی گفته می شود.) بنابراین مراحل دباغی و در واقع نوع دباغی و موادی هم که استفاده می شود در تعیین کیفیت و مرغوبیت چرم تأثیر چشمگیری دارد.
برای اینکه پوست های چرمی دباغی شده را که برای ساخت انواع محصولات مناسبند تهیه کنید، می بایست به مراکز خرید و فروش چرمی که در تمامی استانها و شهرها هستند مراجعه نمایید؛ اما اگر پوست های چرمی تزیینی را به صورت تک یا عمده و چرمهای مناسب تولید محصول را به صورت عمده درخواست داشتید می توانید از طریق شرکت های بازرگانی معتبر که در حال فعالیت هستند نیز اقدام نمایید.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید