مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات فرش پوست چرم به بازار اروپا

صادرات فرش پوست چرم به بازار اروپا

فرش پوست و چرم یکی از محصولات لوکس چرمی می باشد که علاوه بر بازار داخل دربازارهای اروپا نیز طرفداران زیادی دارد که می تواند بازار هدف صادرات خوبی برای ایران باشد. اما شرایط صادرات فرش پوست چرم به بازار کشورهای اروپایی چگونه است؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.
باتوجه به سلیقه و هنر ایرانی فرشهای چرم و پوست نیز همانند فرشهای دستباف ترکمن و تبریز زیبایی چشم نوازی دارد.
فرش های پوستی طبیعی جدای از زیبایی که به دکوراسیون خانه می بخشد، باتوجه به طبیعی بودن خواص درمانی نیز دارد و از رطوبت و بیماریهای که از آن ناشی میشود، جلوگیری بعمل می آورد.

لازم به ذکر است که از این چرم ها برای تهیه انواع اکسسوری ها و همچنین پوشاک نیز استفاده می شود از جمله چرم طبیعی اداری"}” data-sheets-userformat=”{"2":1061825,"3":{"1":0},"9":1,"10":2,"11":0,"12":1,"15":"Tahoma, sans-serif","16":11,"23":1}” data-sheets-hyperlink=”https://aradbranding.com/fa/natural-office-leather-bag/”>کیف چرم طبیعی اداری که ظاهری شیک به شخص می دهد.

انواع مدل فرش پوست چرم

  • فرش پوست چرم دست دوز
  • فرش پوست چرم صنعتی

این فرشهای شیک و زیبا به لحاظ طرح و رنگ بسیار متنوع بوده و جذابیت خاصی دارند؛ از این رو، علاقه مندان به چرمهای طبیعی می توانند آنها را در سایزهای مختلف و حتی طرحهای مدنظر خودشان سفارش دهند و محصول را پس از آماده شدن دریافت کنند.
یکی از جذاب ترین و جدیدترین انواع مدل فرش چرمی، طرح ترکیبی با فرش ماشینی ست که به سبک های مختلفی رخ می نمایند و سه بعدی به نظر می رسند که جلوه جذاب و جالبی دارد.

صادرات فرش پوست چرم به بازار اروپا

شرایط صادرات فرش پوست چرم
فرشهای پوست چرمی ساخت ایران از آنجا که جلوه و زیبایی خاصی دارند، نه تنها مورد توجه ایرانیان قرار گرفته اند، بلکه بسیاری از توریست ها و تجار در کشورهای اروپایی، آسیایی، و حتی حوزه خلیج فارس نیز از این هنر ایرانی استقبال نموده اند. از این رو، چرم شروین تصمیم بر این گرفته تا شرایط خوبی را برای مشتریان این چرمها در داخل و خارج از کشور ایجاد کند که مشتریان بتوانند به راحتی سفارش خود را از طریق ارتباط با واحد پشتیبانی و فروش ثبت نمایند و پس از آماده شدن محصول در کوتاه ترین زمان ممکن به دست آنان در هر منطقه ای که باشند برسانند. و در آخر اینکه، اگر بتوان سلایق هر کشوری را شناخت بهتر می توان بازار صادراتی آن را در دست گرفت، چه بازارهای اسیایی باشد و چه بازارهای اروپایی.

کفش چرم ساق بلند زنانه یکی از کفش هایی که در بین خانم ها بسیار پرطرفدار می باشد استفاده از چرم باکیفیت برای تولید این کفش ممکن است قیمت آن را کمی بالاتر ببرد.

صادرات فرش پوست چرم

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید