مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه بهترین پوست و چرم گاوی رنگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع پوست و چرم گاویمراکز عرضه پوست و چرم گاوی رنگی
پوست و چرم گاوی رنگی

پوست و چرم گاوی رنگی برای تولید چه محصولاتی استفاده می شود؟ بهترین انواع این چرم طبیعی در کدام مراکز و فروشگاه ها عرضه می شوند؟ این چرمها تولید ایران است یا وارداتی ست؟ پوست و چرم گاوی چه مدلهایی دارند؟ در این نوشتار به تمامی این موارد خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید…

انواع پوست و چرم گاوی

چرم گاوی یکی از بهترین انواع چرمهای طبیعی به شمار می رود که قابلیت تولید برای محصولات بسیار متنوعی را  دارد؛ در اینجا به مهمترین آنها می پردازیم:

  • پوست چرم خام گاوی
  • پوست و چرم گاوی تزیینی
  • چرم گاوی کیفی
  • چرم گاوی کفشی
  • چرم گاوی مبلی
  • چرم گاوی اشبالت
  • چرم گاوی ورنی
  • چرم گاوی ساده
  • چرم گاوی طرح دار

به جز پوست خام گاوی که مراحل دباغی چرم بر روی آن انجام نگرفته، هر کدام از این چرمها در رنگهای متنوعی امکان تولید و عرضه دارند که در انواع ساده و طرح دار دباغی و به بازار جهت خرید و فروش داخلی و حتی صادراتی عرضه می گردد.

بیشترین تنوع در رنگ های پوست چرم گاوی رنگی در انواع کیفی، کفشی، و اشبالت است. البته ناگفته نماند که تمامی انواع چرمها با سفارش بیش از ۱۰۰۰- ۲۰۰۰ فوت قابلیت تولید در هر رنگ و طرحی که مشتریان بخواهند وجود دارد و از این بابت هیچ مشکلی نیست.

مراکز عرضه پوست و چرم گاوی رنگی

از آنجا که ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان چرم گاوی طبیعی به شمار می رود، علاوه بر امکان تولید برای بازار داخلی در تمام کشور، شرایط برای صادرات این نوع چرم به عنوان یک محصول شیک، لوکس، جذاب و غیرنفتی به کشورهای سراسر دنیا با وجود شرکت های بازرگانی فعال در حوزه چرم میسر شده و به این ترتیب تجار و بازرگانان ایرانی و غیرایرانی می توانند خرید خود را به طور عمده و با کیفیت و قیمت مناسبی انجام دهند. از جمله این شرکت های بازرگانی”چرم شروین” است که در این راستا عرضه کننده بهترین و مرغوب ترین انواع چرم گاوی برای سفارشات داخلی و نیز صادراتی می باشد. مشتریان می توانند از طریق راه های ارتباطی با بخش فروش و پشتیبانی سفارشات خود را ثبت نموده و بار را در شهر مقصد دریافت دارند.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید