مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه پوست چرم گاوی مویی شیک

عرضه پوست چرم گاوی

پوست های چرم گاوی مویی یا تزیینی جزء زیباترین انواع محصولات چرمی ست که امروزه با طرح های بسیار شیک و متنوعی در داخل ایران تولید و با درجه بندی کیفیت و نیز رنگهای مختلف در تمام کشور جهت خرید و فروش عرضه می گردند.
از این نوع پوست های تزیینی به عنوان فرش بر روی سرامیک، پارکت و … در منازل و یا شرکت ها بهره گرفته می شود؛ این نوع پوست ها از آنجا که دارای سایزبندی هستند، مشتریان به راحتی می توانند از سایز های کوچک تا بزرگ متناسب با فضای مدنظر خود انتخاب نموده و خریداری کنند.
پوست چرم گاوی مویی طرح های شیک و جذابی دارند که معمولا در طیف های کرم_قهوه ای (هم تیره و هم روشن) و نیز سفید_مشکی با طرح های بسیار متنوع تولید می شوند که به این ترتیب حق انتخاب فوق العاده ای را در اختیار علاقه مندان و مشتریان به این محصول قرار می دهد.
یکی از مزایای این پوستهای چرمی مویی این ست که حتی سایزهای بزرگ آن هم وزن مناسبی دارند و به راحتی قابل جابجایی در منزل یا شرکت و… هستند.
این روزها بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند به جای استفاده از فرش های گرانقیمت و سنگین وزن؛ در بخش هایی از محل زندگی خود از این مدل پوست چرم های گاوی بهره بگیرند تا هم متفاوت باشد و هم جلوه زیبایی به محل ببخشد.
همچنین، از نکات مهم و قابل توجه اینست که عرضه انواع پوست چرم گاوی مویی یا تزیینی به صورت مستقیم و عمده در تمام کشور انجام می پذیرد؛ و در واقع امکان دسترسی برای مشتریان در کل ایران وجود دارد و از این لحاظ هیچ مشکلی نیست.
مستقیم و بی واسطه بودن عرضه این پوست های مویی شیک و زیبا موجب شده تا بر روی قیمت ها بسیار مؤثر باشند و لذا شرکت چرم شروین سعی بر این دارد تا بهترین مدلهای پوست های مویی تزیینی را با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه برای مشتریان ارائه دهد.
منبع: shervinleather.com

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید