مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پوست چرم مار درجه یک

از پوست چرم مار برای ساخت چه محصولاتی استفاده می شود؟ پرفروش ترین انواع پوست مار کدامند؟ خرید و فروش این چرمهای خاص در کدام مراکز و شهرها انجام می گیرد؟
پوست چرم مار از لاکچری ترین انواع چرمهای طبیعی ست که امروزه برای تولید محصولات متنوعی همچون کیف و کفش مجلسی، کمربند، دسته چاقو، غلاف چاقو، دیزاین شرکت ها و … از آنها بهره گرفته می شود.
از معروف ترین انواع پوست چرم مار می توان به نوع پیتون اشاره نمود که طرح جذاب و زیبایی هم دارد و همانگونه که در تصویر هم مشاهده می فرمایید، سبک آن موجب می شود تا هم برای ساخت محصولات به طور کامل بتوان از آنها استفاده نمود و یا حتی برای تزیین و زیباتر کردن محصولاتی که از چرمهای طبیعی دیگر همچون بزی و گاوی تولید شده اند، نیز قابل بهره گیری اند.

اما درجه یک بودن یا نبودن این پوست های چرمی را چگونه می توان تشخیص داد؟
پاسخی که متخصصان حوزه چرم می دهند اینست که میزان انعطاف پذیری و لطافت پوست مار و نیز نرمی یا خشکی فلس های پوست از مهمترین عواملی هستند که در تعیین درجه کیفیت آن دخیل اند؛ در واقع، پوست مار اگر نرم و انعطاف پذیر باشد و فلس های سالمی هم داشته باشد، درجه یک و مرغوب اطلاق می شود.
جالب است بدانید که پوست مار تقریبا تنها چرم طبیعی ست که هم به صورت فوتی (پا) و هم متری خرید و فروش می شود. طول پوست مار ممکن است از ۲ متر تا ۸ متر هم باشد، اما عرض آن حدودا از ۱۵ تا ۳۰ سانت است.
در حال حاضر پوست مار طبیعی مرغوب و درجه یک به صورت عمده و نیز جلدی در سراسر شهرهای ایران به طور مستقیم عرضه می گردد، و بدین ترتیب مشتریان در هر شهری که باشند امکان خرید خواهند داشت.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید