مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پوست چرم اعلا در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع پوست چرم تولید ایرانخصوصیات پوست چرم اعلاعوامل مؤثر در قیمت پوست چرمقیمت خرید انواع پوست چرم اعلا
پوست چرم اعلا

پوست چرم اعلا چه خصوصیاتی دارد؟ کدام انواع چرم طبیعی در ایران تولید و به بازار عرضه می شوند؟ قیمت خرید و فروش مدلهای مختلف چرمهای اصل به چه صورت است؟ چه عواملی در تعیین قیمت انواع چرم تأثیرگذارند؟

پوست چرم اعلا

انواع پوست چرم تولید ایران

خوشبختانه ایران جزء کشورهایی ست که از نظر چرم و پوست یکی از سرشناسان در دنیا محسوب می شود و انواع مختلفی از چرمهای طبیعی در کارخانه های معتبر سطح کشور تولید و به بازار عرضه می گردند؛ در این قسمت به مهمترین و پرکاربردترین این چرمها می پردازیم:

پوست چرم اعلا

خصوصیات پوست چرم اعلا

برای کسانی که تولیدکننده محصولات چرمی (به ویژه چرمهای خاص) هستند یا تاجران و صادرکنندگان چرم طبیعی ایرانی، “کیفیت و مرغوبیت چرم” اهمیت ویژه ای دارد. از این رو در زمان سفارش هم به این موضوع تأکید دارند. در اینجا چند ویژگی اصلی و کلیدی چرم و پوست های باکیفیت اعلا را ذکر می کنیم که در زمان خرید (حتی اگر شروع کار شماست و تجربه چندانی هم ندارید به کارتان بیاید!) بتوانید از آنها بهره ببرید:

  • رخ یا روی چرم بدون سوراخ و زدگی باشد.
  • قسمت پشت چرم پرزهای کوتاه و منظمی داشته باشد.
  • رنگ چرم یکدست و مناسب باشد.
  • چرم مرغوب میبایست انعطاف پذیری کافی را دارا باشد.
  • اگر چرم تزیینی خرید می کنید، اگر باکیفیت و اعلا باشند و از مواد خوبی برای دباغی آنها استفاده شده باشد پس از چند مدت استفاده لبه های چرم تا نشده و دچار مشکل نمی شوند.
  • چرم های تزیینی نباید ریزش مو یا کچلی داشته باشند.

پوست چرم اعلا

عوامل مؤثر در قیمت پوست چرم

در خصوص موارد تأثیرگذار در قیمت و هزینه قابل پرداخت انواع چرم و پوست باید ذکر کنیم که ۱ عامل تنها مؤثر نیست و از این رو باید جنبه های مختلف بررسی شوند. در این قسمت از مقاله قصد داریم مهمترین معیارها و ملاک های مؤثر بر چرم را ذکر کنیم؛ با ما همراه باشید:

  • درجه کیفیت و مرغوبیت چرم
  • حجم و میزان سفارش چرم
  • مرکز خرید چرم (اینکه عرضه مستقیم و بدون واسطه داشته باشد یا خودش واسطه باشد.)

پوست چرم اعلا

قیمت خرید انواع پوست چرم اعلا

خوشبختانه در حال حاضر برند “چرم شروین” از جمله برندهایی ست که امکان سفارش انواع مختلف چرم و پوست را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم آورده و از سوی دیگر با حذف واسطه ها و عرضه مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای موجب شده تا قیمت نهایی چرم ها مناسب تر و مقرون به صرفه تر باشند. همچنین مشتریانی که در شهرهای مختلف سطح ایران حضور دارند و یا حتی سفارشات صادراتی، نیاز به حضور اجباری در مرکز خرید ندارند و به راحتی پس از ثبت سفارش می توانند محصول را در شهر خودشان دریافت دارند. همچنین شما می توانید تا زمان دریافت بار و سفارش خود از طریق واحد پشتیبانی و فروش با شرکت در ارتباط باشید تا با خیالی آسوده خرید خوبی را تجربه کنید.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید