مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع انواع پوست چرم بزی مرغوب ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع پوست چرم بزیتولید پوست چرم بزی طبیعی مرغوبتوزیع پوست چرم بزی ایرانی
انواع پوست چرم بزی

انواع پوست چرم بزی کدامند؟ بهترین نوع چرم طبیعی مرغوب ایرانی در کدام شهرهای کشور تولید و به بازار عرضه می شوند؟ شرایط خرید و فروش و توزیع عمده انواع چرم بزی به چه صورت است؟

انواع پوست چرم بزی

انواع پوست چرم بزی

  • پوست چرم بزی ویژه تولید کیف
  • پوست چرم بزی ویژه تولید کفش
  • چرم بزی تزیینی (چرم بزی مویی)

انواع پوست چرم بزی

تولید پوست چرم بزی طبیعی مرغوب

خوشبختانه به دلیل بالا بودن کیفیت دام های ایرانی، تولید چرم و پوست از آنها هم با ضریب کیفیت بالا و خوبی تولید می شوند. چرم بزی هم از آن دسته چرم هایی ست که در داخل کشور در انواع طرح و رنگ ها دباغی و به بازار خرید و فروش داخلی و حتی صادراتی می تواند راه پیدا کند.

یکی از ویژگی هایی که بر جذابیت چرم بزی افزوده اینست که قابلیت و کارایی نسبتا بالایی دارد و برای تولید اکثر محصولات و تولیدات چرمی قابل استفاده است. ( از کیف و کفش گرفته تا روکش لوازم و اکسسوری ها و نیز استفاده تزئینی) از سوی دیگر، این نوع چرم در داخل ایران با رنگ بندی بسیار متنوعی ( حدود ۳۰ رنگ) تولید می شوند که این موضوع نیز در افزایش حق انتخاب تولیدی های محصولات چرمی و نیز فروشگاه های چرم شایان توجه است.

انواع پوست چرم بزی

توزیع پوست چرم بزی ایرانی

در حال حاضر برند “چرم شروین” یکی از برندهایی ست که در سراسر شهرهای کشور فعالیت دارد و چون به طور مستقیم و بدون واسطه انواع چرم و محصولات چرمی و از جمله چرم بزی ایرانی را به صورت عمده عرضه می دارد، تولیدی های محصولات چرم و فروشگاه های چرمی و همچنین تاجران حوزه چرم می توانند چرم مدنظر خود را ثبت سفارش نموده و در هر شهری که باشند بار خود را تحویل بگیرند. لازم به ذکر است که بخش پشتیبانی شروین نیز تا پایان سفارش و تحویل بار شما در کنارتان خواهد بود و به این ترتیب خرید خوبی را تجربه خواهید کرد.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید