مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید پوست چرم گوسفندی

پوست چرم گوسفندی

تولید پوست چرم گوسفندی در کدام شهرهای کشور انجام می گیرد؟ از پوست گوسفندی برای تهیه و تولید چه محصولاتی استفاده می شود؟ این محصولات تا چه حد قابلیت صادراتی بودن دارند؟
پوست چرم گوسفندی یکی از انواع چرمهایی ست که این روزها کاربرد زیادی پیدا کرده اند؛ از تولید کت و کاپشن و پالتو گرفته تا ساخت فرش و انواع محصولات تزیینی برای منازل و حتی شرکت ها!
شایان ذکر است که دام ایران یکی از بهترین پوستها در سراسر دنیا را دارد و از این لحاظ پوست و چرمهایی که در داخل کشور تولید می شوند، نه تنها برای خرید و فروش داخلی مشتریانی دارند، بلکه برای صادرات به کشورهای مختلفی همچون ترکیه، روسیه، ایتالیا و … نیز درخواست ها و سفارشاتی برای پوست های گاوی، بزی، گوسفندی، و شترمرغ ایران وجود دارد.
پوست چرم خام که در شهرهای مختلفی همچون اصفهان، تهران، مشهد، تبریز و … تولید می شوند، دارای ۲ نوع اصلی هستند که براساس جداسازی آن از حیوان در کشتارگاه معین می گردد و بر روی کیفیت و قیمت آنها تأثیر زیادی دارد:

  • پوست خام سنتی
  • پوست خام صنعتی

که لازم به ذکر است انواع صنعتی آن سالم تر و دارای کیفیت بالاتریی می باشد؛ و معمولا بدون سوراخ و آسیب دیدگی امکان دباغی و تولید محصول را خواهند داشت.
در حال حاضر، امکان تولید پوست چرم گوسفندی و عرضه آنها با کیفیت بالا و قیمت مناسب در تمامی شهرها فراهم آمده و مشتریان می توانند سفارش خرید خود را بدون نگرانی ارائه نمایند.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید