مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات بهترین پوست چرم گاوی ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

شرایط صادرات پوست چرم گاویمهمترین کشورهای مقصد صادرات پوست چرم گاوی ایران
صادرات پوست چرم گاوی

صادرات پوست چرم گاوی تولید ایران به کدام کشورها انجام می گیرد؟ بهترین پوست چرم گاوی در کدام کارخانه ها تولید و عرضه می شوند؟ مهمترین شرایط صادرات چرم ایران به دیگر کشورها کدامند؟ چه مراکزی امکان صادرات این نوع چرم طبیعی را دارند؟

صادرات پوست چرم گاوی

شرایط صادرات پوست چرم گاوی

پوست چرم گاوی یکی از بهترین انواع چرمهای تولید ایران است که علاوه بر تولید و عرضه برای خرید و فروش در سطح کشور، در صورتی که با شرایط مناسبی تولید شود امکان صادرات به کشورهای مختلف دنیا را دارد.
پوست چرم گاوی در ایران به عنوان یک کالای زینتی و زیبا از سوی افراد شیک پسند مورد استقبال فراوانی بوده و به دلیل مرغوبیت بالای این محصول، جدا از بازار داخلی، در بازار های بزرگ جهانی نیز حرفی برای گفتن دارد. صادرات به عنوان یکی از بهترین راه کار ها جهت ارائه محصولات یک کشور به کشور دیگر و همچنین افزایش میزان سود آوری و رونق اقتصادی، توانسته به یک گزینه حیاتی در امر اقتصاد مبدل شود. این روش برای هر نوع کالایی از جمله پوست چرم تولیدی از چرم گاوی ایران نیز جوابگو بوده و خود دلیلی بر توسعه فرایند و همچنین شناخت کامل از چرم در ایران است که آن را مدیون وجود اساتید و افراد باتجربه در این امر باید دانست.
در اینجا به چند شرط اساسی برای صادرات این نوع چرم اصل اشاره خواهیم کرد و البته که اینها تنها شروط نیستند و بستگی زیادی به نوع استفاده از چرم و حتی کشور مقصد دارد.

  • درجه کیفیت و مرغوبیت بالای چرم
  • امکان تولید در حجم بالا در خط تولید کارخانه
  • امکان تولید پوست چرم های گاوی بدون آسیب و سوراخ
  • امکان ساخت و تهیه چرم ها در ضخامت ها و انواع مختلف
  • امکان عرضه چرم ها به صورت کراست و فینیش

صادرات پوست چرم گاوی

مهمترین کشورهای مقصد صادرات پوست چرم گاوی ایران

صادرات به عنوان یکی از بهترین راه ها برای عرضه پوست چرم گاوی ایران، سال هاست که شناخته شده و توانسته سهم بسزایی در رونق کسب و کار مردم داشته باشد و محصول ایرانی را در جهان مطرح سازد. یک سری کشورها مانند ترکیه، روسیه، کشورهای حوزه CIS، چین، نیوزیلند و حتی کشورهای اروپایی از جمله متقاضیان واردات چرم ایرانی می باشد.

و جالب اینجاست که امروزه به لطف همت و تلاش تعدادی از کارخانه های ایرانی و همینطور فعالیت های شرکت های بازرگانی همچون چرم شروین، امکان تهیه و تولید انواع چرم ایرانی و از جمله پوست چرم گاوی، در ضخامت ها و رنگهای مختلف و متناسب با درخواست مشتریان وجود دارد.

در حال حاضر کارخانجات چرمشهر ورامین از بهترین تولیدکنندگان انواع چرم طبیعی محسوب می شود و شرایط صادرات انواع چرم دباغی شده را به کشورهای مختلف دارا می باشد. اما برای اینکه تاجران و صادرکنندگان حوزه چرم و پوست به راحتی و بدون واسطه بتوانند مستقیما از کارخانه خرید داشته باشد، بهترین حالت اینست که از طریق ارتباط با شرکت های بازرگانی معتبر سفارش خود را ثبت نمایند و پس از انجام مراحل دباغی بر روی پوست چرم های سفارش داده شده، محصول در شهر مقصد تحویل داده خواهد شد.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید