مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش قالیچه چرم دست دوز

فروش قالیچه چرم دست دوز

قالیچه چرم طبیعی یکی از انواع محصولات خاص و البته شاید بتوان گفت این روزها بسیار پرطرفدار که در طرح های بسیار شیک و متنوعی تولید و جهت خرید و فروش به بازار راه می یابند.
از جذاب ترین مدل های این محصول، طرح دست دوز آنست که با دستان هنرمند هنرمندان چرم کار بسیار ظریف و زیبا کار شده است.

انواع قالیچه چرم

البته ناگفته نماند که اینها طرح های جدید تولید شده قالیچه های چرمی هستند که هر کدام از سبک ها طرفداران خاص خود را دارند.

به عنوان مثال، طرح های چهل تکه را می توان به سبک قدیمی و سنتی تهیه کرد و به این ترتیب علاقه مندان به مدلهای سنتی می توانند آن را خریداری کنند؛ و یا حتی در رستوران ها و هتل های سنتی و نیز منازل نمای فوق العاده ای به فضا می دهد.

قالیچه چرم

[highlight text_color=”#000″ background_color=”#f7c104″ ]در نظر داشته باشید که شرایط نگهداری قالیچه های چرمی دست دوز نیز همانند دیگر چرم های طبیعی حائز اهمیت است و به ماندگاری و دوام محصول کمک می کند.[/highlight]

همچنین، مدل های دوخت صنعتی نیز می توانند برای تعدادی از طرفداران این فرش ها و اصطلاحا قالیچه ها جذاب باشند؛ از این رو، در داخل برخی از کارخانه های سطح کشور تولید این محصول نیز اغلب به صورت سفارشی انجام می پذیرد.

قالیچه چرم

فروشگاه های عرضه قالیچه چرم

در حال حاضر قالیچه های چرمی در طرح های مستطیلی و گرد با ابعاد کوچک و بزرگ در برخی فروشگاه های چرم سطح کشور، به ویژه شهرهای بزرگ همچون تهران، اصفهان و تبریز عرضه می گردد. اما علاقه مندان به این قالیچه ها در دیگر شهرهای کشور نیز به هیچ عنوان نگران نباشند؛ چرا که شرکت چرم شروین عرضه این محصول را به طور تک و عمده در سراسر ایران دارد و مشتریان به راحتی می توانند سفارش خود را ثبت نمایند.

قالیچه چرم

منبع: چرم شروین

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید