مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده پوست چرم گوسفندی اصل

پوست چرم گوسفدی برای تولید کدام محصولات استفاده می شود؟ شرایط خرید و فروش عمده این محصول چگونه است؟ اصل بودن یا نبودن این چرمها را چگونه می توان تشخیص داد؟
پوست چرم گوسفندی یکی از لطیف ترین و نرم ترین انواع چرمهای طبیعی به شمار می رود که امروزه برای تولید محصولات متنوعی از آنها بهره گرفته می شود، اما مهمترین استفاده این نوع پوست ها پس از دباغی، تهیه پوشاک چرمی به ویژه پوشاک زنانه است (از جمله کت، کاپشن، پالتو، دستکش، دامن و …) اما به جز این موارد، پوست های مویی گوسفندی هم تولید می شوند که جنبه تزیینی دارند و دارای جذابیت و زیبایی خاص خود هستند.
یک نکته مهمی که وجود دارد اینست که پوست های اصل گوسفندی را به راحتی از قسمت پشت آن می توان تشخیص داد، چرا که نوع دباغی چرم طبیعی کاملا مشخص است و اگر پوست مصنوعی داخل کارخانه تولید شود و رویه ای حتی بسیار شبیه به چرم گوسفندی داشته باشد، در قسمت پشت آن حالت تار و پودی (شبیه به پارچه) دارد که نشان از اصل نبودن آنست!
راه های مختلفی برای شناسایی پوست و چرم های اصل از غیراصل آن وجود دارد، اما بهترین راهکار اینست که از مراکز خرید و فروش معتبر این کار انجام پذیرد تا با آسودگی خاطر خرید انجام گیرد. ضمن اینکه مراکز فروش عمده، قیمت های بسیار مناسبتری هم دارند و به بهینه تر شدن هزینه ها کمک می نماید. امروزه با پیشرفت شرایط خرید و فروش، امکان سفارش اینترنتی هم وجود دارد که مشتریان می توانند به راحتی از مراکز فروش معتبر خریدشان را انجام دهند و محصول را دریافت دارد.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید